  • 11. Data: 2010-03-23 08:13:20
    Temat: Re: K7S5A - bateria
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 04:10:26 +0100, Remek napisał(a):

    > natomiast ta ECS-ka
    > kosztuje 60 - 100,- zł i znajduje natychmiast nabywców. O czym to świadczy?

    O tym że głupich nie sieja a sami rosną :) Należysz do tych szczęśliwców
    których było mniej wiecej 1/10 do 1/100 pośród userów tej płyty któremu
    płyta chodziła. No ale wreszcie przestała i skwapliwie to wykorzystaj. Na
    Allegro:
    1. K7S5A chodzą i po 15 zł i nie znajdują nabywców. A popatrz tylko ile ich
    jest :)
    2. Jak już któraś wystawiona to z prockiem 100MHz lub zapewnieniem
    sprzedawcy że z takim chodziła bez kłopotów.
    3. Jak już kupisz to się okazuje że płyta niestety ale na 100 ma okres
    między utratą biosu rzędu miesiąca a na 133 albo w ogóle nie chodzi albo ma
    ten okres rzędu dni.
    4. Na Allegro trafiają wyłącznie felerne płyty, najczęściej kiedy delikwent
    postanowił zmienić procek na szybszy. Te co są OK nie są sprzedawane.
    Wiem co mówię bo sam kilka lat miałem kompa z tą płytą (do dziś mam na
    dysku kolekcję biosów) i potem kilka składałem na niej. Ale od kiedy procki
    133 staniały znacznie, nawet na to badziewie nie spojrzę choćby darmo
    dawali. Wolę PCchipsa z KT266A za 25zł. No i oczywiście nie znajdziesz
    nigdzie podanej metody naprawy tej twojej niesprawności. Ale wierzyć nie
    musisz, sprawdź sam :)

    > Inną płytę pod tę platformę? Przykład?
    Np. wczoraj kupiłem Solteka SL-75DRV5+ z prockiem, chłodzeniem i 10-dniową
    gwarancją rozruchową za 19,5zł plus przesyłka.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2010-03-23 10:26:24
    Temat: K7S5A - bateria
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Płyta K7S5A. Nowa bateria do potrzymywania BIOS. Mimo to w trakcie
    uruchamiania mam komunikat o niskim napięciu baterii. Jak to napięcie jest
    podawane do kości?

    Remek

  • 13. Data: 2010-03-23 14:19:59
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "BETON" napisał:

    > nie wiem jak jest podawane, ale te płyty miały od początku problem z
    > trzymaniem zawartosci biosa.

    Ja też nie wiem i dlatego pytam. Nie oczekuję recenzji płyty, lecz
    komkretnej odpowiedzi.

    Remek

  • 14. Data: 2010-03-23 20:34:18
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Zgryźliwe uwagi? To gówniarstwo dzieci neostrady nie poparte wiedzą o
    > faktach. Na Allegro płyty pod PIII z procesorem 933 MHz chodzą po 5,- zł
    > (porównywalne w klasie, np. FSB 133 i obsługa DDR), natomiast ta ECS-ka
    > kosztuje 60 - 100,- zł i znajduje natychmiast nabywców. O czym to
    > świadczy? Nie ma co porównywać jakichś drogich, wysokiej klasy płyt z
    > budżetową platformą.

    No popatrz.. Na moim Allegro nie przekraczają te ECSy nie przekraczają
    30zł.. Nie chodzi tu tylko o budżetowość platformy (sam chipset SIS735
    okazał się w praktyce lepszy niż najpopularniejsze wówczas VIA KT133 i
    KT266/A) tylko o badziewne wykonanie płyty Elitegroup..

    > Kilkamnaście lat naprawiam telewizory i poradzę sobie. Jeśli będę miał
    > potrzebę kupna czegokolwiek, to będę umiał sam podjąć decyzję. Inną
    > płytę pod tę platformę? Przykład?
    Zmieniłem ją na inną budżetówkę, K7S8X (Asrock) i wszelkie problemy jak
    ręką odjął. Obecnie z powodu różnicy w cenie między ówczesną platformą
    budżetową a topową nie przekraczającą kosztów wysyłki poszukłabym
    jakiegoś Asusa na nForce.

    Pozdr.,
    Michał

  • 15. Data: 2010-03-24 18:44:40
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" napisał:

    > No popatrz.. Na moim Allegro nie przekraczają te ECSy nie przekraczają
    > 30zł..

    Na Twoim może tak, bo na tym ogólnie znanym jest inaczej:

    http://www.allegro.pl/search.php?string=K7S5A&catego
    ry=2&country=1&order=p&change_view=1

    Nie wiem co masz na celu wypisując bzdury.

    > K7S8X (Asrock) i wszelkie problemy jak ręką odjął.

    Jakie problemy? 11 lat użytkowania i zero problemów. Pisałem, że problem
    spowodowała wafliwa karta sieciowa. Zreszta juz się naprawiło i komunikatu
    nie ma. tak, że obejdzie się bez zakupów.

    Remek

  • 16. Data: 2010-03-24 20:13:53
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Na Twoim może tak, bo na tym ogólnie znanym jest inaczej:
    > http://www.allegro.pl/search.php?string=K7S5A&catego
    ry=2&country=1&order=p&change_view=1

    Ciekawe kto tu bzdury wypisuje....

    Pisałeś o rzeszach chętnych na te płyty, a podlinkowałeś szukałkę
    allegro do aktualnie wystawionych przedmiotów. Zobacz ilu chętnych na te
    ECS-y się rzuca...
    W moim Allegro, ceny _transakcyjne_ znajdujesz z reguły w aukcjach
    zakończonych, a nie bieżących.

    Pozdr.,
    Michał

  • 17. Data: 2010-03-24 20:36:38
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" napisał:

    > Ciekawe kto tu bzdury wypisuje....

    Ty. Co chesz udowodnić bijąc tę pianę? Golono, strzyzono? Bez sensu i nie na
    temat. Ciebie już nie mam zamiaru czytać.

    Plonk

    Remek