eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaK-r vs D90Re: K-r vs D90
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!nntp.aster.pl!newsread1.aster.pl!not-for-mail
    From: JD <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: K-r vs D90
    Date: Wed, 14 Dec 2011 19:59:36 +0100
    Organization: Aster Sp. z o.o.
    Lines: 26
    Message-ID: <jcarko$2a93$1@newsread1.aster.pl>
    References: <4ee71aaa$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <jc791k$r7$1@news.vectranet.pl> <jc797h$1qi$1@news.vectranet.pl>
    <jc7rtv$elk$1@node2.news.atman.pl> <jc81s1$adb$1@inews.gazeta.pl>
    <4ee84060$0$1192$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcailg$3ti$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.75.80.220
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsread1.aster.pl 1323889112 76067 94.75.80.220 (14 Dec 2011 18:58:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Dec 2011 18:58:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jcailg$3ti$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:886334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-14 17:25, Marek Wyszomirski pisze:
    > W dniu 2011-12-14 07:21, JD pisze:
    >
    >>> mi, gdyż miał wadę produkcyjną - w ogóle nie ostrzył w trybie LV z
    >>> detekcją kontrastu. Żeby było ciekawiej - sklep zamiast go odesłać do
    >>> producenta... sprzedał innemu klientowi - po kilku miesiącach miałem
    >>> niespodziewany telefon od znajomego, że jego kolega kupił aparat i dziwi
    >>> się, ze w exifach zdjęć jego 'fabrycznie nowego' K-5 ma moje dane
    >>> osobowe! Gdy zaleciłem sprawdzenie działania AF w LV okazało się, że
    >>> usterka oczywiście nie została naprawiona.
    >>>
    >> Fajny sklep. Możesz nas przed nim ostrzec?
    >>
    >
    > Nie chcę podawać publicznie nazwy sklepu, gdyż nie mam bezpośredniego
    > kontaktu z osobą, która kupiła zwrócony przeze mnie aparat i w razie
    > zarzutu o szkalowanie sklepu mógłbym mieć kłopoty z udowodnieniem przed
    > sądem że sprawa wygląda dokładnie tak, jak opisuję. Niestety żyjemy w
    > świecie, gdzie czasem nie wystarczy mieć racje - trzeba także umieć tego
    > dowieść. Nazwa poszła do pytającego na priv.
    >
    OK, rozumiem Cię.

    --
    Pozdrawiam
    JD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: