  • Data: 2009-05-05 07:04:08
    Temat: Re: K-202
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost napisal(a):

    >O ile prawde pisza w roznych publikacjach - to wlascicielem K202 byli de

    Wielkim popularyzatorem Karpinskiego jako wielkiego wynalazcy jest S.
    Bratkowski. Czy Karpinski w ogole cokolwiek w swoim zyciu skonczyl? -
    on wydaje sie byc raczej wielkim mitomanem niz wielkim wynalazca. te
    jego historie o ojcu co to dolnoplat wynalazl....
    Ciekawe jak sie skonczylo z ta jego hodowla swin ;--)

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla