  • Data: 2009-05-05 21:35:31
    Temat: Re: K-202
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin E. Hamerla pisze:

    > Czy Karpinski w ogole cokolwiek w swoim zyciu skonczyl? -

    AKAT-1?

    > on wydaje sie byc raczej wielkim mitomanem niz wielkim wynalazca. te
    > jego historie o ojcu co to dolnoplat wynalazl....

    To faktycznie wypadałoby sprawdzić. Ja jednak bym tak jednoznacznie go
    nie oceniał. Gość niewątpliwie ma dość imponujące osiągnięcia
    inżynieryjne. Problem w tym, że one sukcesu nie gwarantują - po żadnej
    stronie żelaznej kurtyny. Gary Kidall (twórca CP/M) zmarł dość młodo w
    zapomnieniu, podczas gdy Ci, którzy się na nim wzorowali zrobili wielkie
    fortuny. :)

    Czy komuś dzisiaj mówi coś nazwisko Eda Robertsa? To ten od MITS Altair
    8800 - konstrukcji prze wielu uważanej za pierwszy komputer osobisty.
    Gość miał tyle szczęścia, że po upadku firmy przeszkolił się na lekarza
    i nie musiał hodować świń. :) Natomiast paru chłopaków, których wynajął
    do napisania oprogramowania dla maszyny dziś posiada miliardy dolarów -
    jest wśród nich niejaki Bill Gates. ;)