  • 71. Data: 2012-04-05 13:00:38
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Ładne dla Ciebie, wygodne też dla Ciebie. Czy dla innych, pewnie
    > innych lemingów tak.

    A dla takich alternatywnych hipsterów jak ty żuk jest wygodny?

  • 72. Data: 2012-04-05 13:02:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > wowczas byly przekomarzania z Przemolem :)
    > Ale to byla troche inna dyskusja, na innym (wyzszym) poziomie niz z
    > toba. Natomiast iPhona jak najbardziej mozna zmusic do transferu
    > plikow via BT (i wielu innyh rzeczy).

    > jakbys wykazal sie odrobina inteligencji, to bys sprawdzil dlaczego
    > Samsung dodaje rysiki do GalaxyNote (co to za rysik i co to za
    > digitizer)

    Zjebali coś i bez rysika nie działa? Więc musieli ogłosić, że jest amejzing?

  • 73. Data: 2012-04-05 13:05:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-05 13:00, Skrypëk wrote:

    > A dla takich alternatywnych hipsterów jak ty żuk jest wygodny?

    Jesli zuk to po drugiej stronie syrena.
    Za to takimi minivanem bym nie pogardzil:
    http://www.carmk.net/media/2010/01/20100128111545137
    .jpg

  • 74. Data: 2012-04-05 13:12:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 10:46:49 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):
    > A nie. Raczej koszulki polo i koszule z krawatami lub bez. ;-)

    To gdzie to szkolenie - w Tunezji czy w Australii ?
    Bo w Polsce to chwilowo chyba klimat nie bardzo przystaje :-)

    > A po co pytać? Widzę z wielu kontaktów że różnie. I garnitur a admina
    > nawet w korporacji to rzadkość. Zwykle koszula - ewentualnie z
    > krawatem. Swoją szosą to wprowadzony wymóg chodzenia w marynarce był
    > kilkanaście lat temu dla mnie powodem zmiany pracy. ;-)

    I z tego powodu mozesz miec kontakty zawezone, a tu byc moze wieksza
    losowosc.

    > To działa via przeglądarka jeśli piszesz o citrix web interface. Na
    > dowolnej właściwie.

    Tylko ze ja np dzialam na programie ktory wymaga rozdzielczosci min
    1024x768. Na mniejszym ruszy, ale juz nie wszystko bedzie dostepne.
    I producent nie zamierza tego poprawiac, bo uzasadnia ze monitory sa coraz
    wieksze a nie mniejsze :-)

    Moge co prawda odpalic zdalny pulpit odpowiednio duzy, ale to nie jest
    wygodna praca.
    No i zalogowanie na mniejszym ekranie rozp* mi staranie rozmieszczone na
    pulpicie ikony, wiec wole tego nie robic :-)

    > Nie do końca. Administracja jest via WWW albo via RDP więc w sumie
    > wszystko jedno jaki kto ma laptop. Ja np. część zajęć robiłem na

    Ale z drugiej strony jest jednak jakis MS. kupowac Applebooka zeby
    zarzadzac aplikacjami windowsowymi ? Paranoja :-)

    > terminalu WYSE chodzącym pod ich własnym systemem. Tylko że może np.
    > admini cenią sobie na ten przykład dłuższą niż 12 miesięcy
    > gwarancję? ;-)

    A to zalezy od szefa - wygospodarowal odpowiednie fundusze na komputer
    admina, czy juz sie gry nie mieszcza i najlepiej byloby gdyby sie popsul
    :-)
    Waldek tak chwali "next business day service", ale ja to przezylem ..
    dwa dni bez komputera to wcale nie jest fajnie i nic nie mozna zrobic w
    pracy :-( Paradoksalnie - gdyby nie ta gwarancja to bym sobie przekrecil
    dysk do innego notebooka i stracil godzine a nie 12h, a nawet wiecej jak
    sie okolicznosci zle zloza. Choc z ta godzina to tez symbolicznie, bo to
    juz nie jest tak ze wystarczy dysk przelozyc :-(

    P.S. i tu czlowiek zaczyna inaczej patrzec na citrixa, web interface, i
    trzymanie danych w chmurze ..

    > Userów. I to nie szkoła tylko dwudniowe warsztaty dla użytkowników
    > zastanawiających się nad przejściem na nowa wersję produktu.

    mimo wszystko forma szkoly ;-)

    J.

  • 75. Data: 2012-04-05 13:20:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Jesli zuk to po drugiej stronie syrena.
    > Za to takimi minivanem bym nie pogardzil:
    > http://www.carmk.net/media/2010/01/20100128111545137
    .jpg

    Ale musiałbyś okleić folią, żeby dało się gruz wozić, więc jesteś lemingiem.

  • 76. Data: 2012-04-05 13:25:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 11:48:48 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Masz w tym wątku przykład takiego bodajże ToMasza, który nieznanych sobie
    > ludzi wyzywa od debili za to że kupują podobające im się urządzenia,
    > doskonale sobie z nimi radzą i nie potrzebują wysłuchiwać jego mundrości na
    > temat systemów.

    Akurat w tym watku, to ToMasz sie wypowiedzial raz, i to IMO calkiem
    rozsadnie.

    A teraz napisz - co bys powiedzial o takiej wypowiedzi:

  • 77. Data: 2012-04-05 13:39:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Akurat w tym watku, to ToMasz sie wypowiedzial raz, i to IMO calkiem
    > rozsadnie.

    Bynajmniej.

    > A teraz napisz - co bys powiedzial o takiej wypowiedzi:

    A czego nie rozumiesz w tej wyrwanej z kontekstu wypowiedzi?

  • 78. Data: 2012-04-05 14:02:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-05 13:02, Skrypëk pisze:

    > Zjebali coś i bez rysika nie działa? Więc musieli ogłosić, że jest
    > amejzing?

    wlasnie sie wykazales 'yntelygencja' :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 79. Data: 2012-04-05 15:06:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > wlasnie sie wykazales 'yntelygencja' :)

    Ty też uważasz, że nagle rysiki stały się potrzebne do obsługi telefonu,
    lemingu? Osługa bez rysika cię przerasta od czasu premiery Galaxy Note?

  • 80. Data: 2012-04-05 15:23:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-05, o godz. 13:12:13
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To gdzie to szkolenie - w Tunezji czy w Australii ?
    > Bo w Polsce to chwilowo chyba klimat nie bardzo przystaje :-)

    PL, Warszawa, Saska Kepa. No i szkolenie raczej nie było na świeżym
    powietrzu ;-)

    > I z tego powodu mozesz miec kontakty zawezone, a tu byc moze wieksza
    > losowosc.

    No nie za bardzo - to że ja nie chciałem pracować w korporacji nie
    znaczy że nie pracuję czasami dla korporacji jakiejś. ;-)

> [...]
    > 1024x768. Na mniejszym ruszy, ale juz nie wszystko bedzie dostepne.
    > I producent nie zamierza tego poprawiac, bo uzasadnia ze monitory sa

    Skalowanie? ;-)

> [...]
    > No i zalogowanie na mniejszym ekranie rozp* mi staranie rozmieszczone
    > na pulpicie ikony, wiec wole tego nie robic :-)

    Skalowanie? Ja większość czasu poza firmą działam na zdalnym pulpicie
    po szyfrowanym połączeniu. Tak mi wygodniej - mam wszystko w jednym
    miejscu i nie muszę się zastanawiać na którym laptopie mam potrezbne
    dane.

    > Ale z drugiej strony jest jednak jakis MS. kupowac Applebooka zeby
    > zarzadzac aplikacjami windowsowymi ? Paranoja :-)

    Wiesz - ja głownie z Win7 na laptoku zdalnie pracuje na Ubuntu na ten
    przykład. ;-)

    > A to zalezy od szefa - wygospodarowal odpowiednie fundusze na komputer
    > admina, czy juz sie gry nie mieszcza i najlepiej byloby gdyby sie
    > popsul :-)

    Ja sam zarządzam swoim budżetem. :-p Kwestia stworzenia co roku w miarę
    realnego i zaplanowania czegoś na rzeczy niezaplanowane.

> [...]
    > nawet wiecej jak sie okolicznosci zle zloza. Choc z ta godzina to tez
    > symbolicznie, bo to juz nie jest tak ze wystarczy dysk przelozyc :-(

    Ja miałem przejścia z supportem Della ale mimo wszytko pozytywnie ich
    oceniam. Na tyle że podstawowy laptok mam od Lenovo ;-) A z tym co
    piszesz ujawnia się piękno pracy zdalnej - można to robić z dowolnego
    kompa.

    > P.S. i tu czlowiek zaczyna inaczej patrzec na citrixa, web interface,
    > i trzymanie danych w chmurze ..

    Niekoniecznie w chmurze. Ja pracuję zdalnie dość sporo za pomocą tego:
    http://nomachine.com/ To fajnie adaptuje się do parametrów łącza - bez
    problemu pracowałem np. po łączu z komórki. Komp do którego się łącze
    odpala się po PXE z SAN-a więc dane bezpieczne i w razie czego mogę
    łatwo odpalić to na innej maszynie.. I właściwie nie ma znaczenia
    komputer z którego się łączę
    - padnie jeden to siadam przed innym i tyle. I nie trzeba chmury co ma
    zaletę dla tych którzy nie chcą by ich dane leżały nie wiadomo gdzie.

    > mimo wszystko forma szkoly ;-)

    Raczej dopytania eksperta. Bo ja już migrowałem i chciałem się dopytać
    o parę rzeczy których w programie warsztatów nie było.

    Zdrówko