  • 121. Data: 2012-04-06 12:23:10
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 6 Apr 2012 09:35:40 +0200, J.F napisał(a):
    >Ile widziałeś kart Lucent Oricono Gold w pecetach?

    Ja zadnej nei widzialem, ale jakbys zaprzeczal sam sobie - albo to
    jest jakis specjalny produkt dla Apple, albo ze zlaczem PCMCIA pasuje
    do kazdego notebooka i nie tylko ... i wszedzie sie wykazuje wysoka
    awaryjnoscia ?

    >I dlatego Suna już nie ma - tak samo nie byłoby Apple bez ich
    >kościoła
    >nadgryzionego emejzingu.

    No ... moze po prostu nie umieli sobie kosciola zbudowac :-)

    >jakby czyni róznicę. Oprócz tego co jak co, ale wentylację, to główna
    >konkurencja ma niezła.

    No, oprocz "glownej linii" blaszakow, gdzie pudlo duze, a nawet
    rosnie, to sa jeszcze "markowe" pomysly. Malutkie, zgrabniutkie zeby
    sie na biurku zmiescily, a w srodku nie da sie palca wcisnac :-)

    P.S. w zasadzie kto teraz narzuca standardy w tej rzekomej "glownej
    linii" ?

    >A japkowni mści się właśnie to ich "designed in california" - w
    >typowym
    >komputerze biurowym albo domowym używanym w dużym mieście już po roku
    >na
    >radiatorze pod wentylatorem jest nie kurz - jest warstwa twardego
    >filcu z
    >tego kurzu. Normalny zbity materiał który można ciąć i kroić. Delle i
    >HPeki
    >zaczynają wyć wentylatorami, po 1.5 roku zaczynają się przegrzewać.
    >Ale Apple mają problemy z bilansem cieplnym już w Apple Store.

    Ale HP tez jest "designed in California" :-)

    I nie bardzo wiem w czym Texas ma byc lepszy :-)

    J.

  • 122. Data: 2012-04-06 12:57:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 12:23:10 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > jest jakis specjalny produkt dla Apple, albo ze zlaczem PCMCIA pasuje
    > do kazdego notebooka i nie tylko ... i wszedzie sie wykazuje wysoka

    Nie czytasz uważnie, szkoda.
    Macbook miał DWA sloty PCMCIA. z czego jeden zaślepiony, nie było otworu w
    obudowie.
    Apple zamówiło u Lucenta przerobione karty - zamiast normalnej pcimciowej
    anteny, było gniazdko do kabelka. Były też przez to krótsze, więc mieściły
    się pod obudową, bez konieczności otworu. Były tez oczywiście droższe - nie
    dało sie tych krótszych kupić na wolnym rynku, musiały pochodzic od Apple
    albo z demontażu uszkodzonego sprzętu.
    Oczywiście można bylo zrobić otwór w obudowie i wtedy dało się założyć
    dowolną kartę PCMCIA. Ale wtedy użytkownik mógłby ingerować w święty pomiot
    Dżobsa (nie do pomyślenia) oraz kosciół nie móglby się chwalić integracją
    karty w środku. A to, że integracja była typu "już, naprawiłem" - who
    cares? Tylko użytkownicy klęli, bo naprawa karty zamiast 200-300 zł
    kosztowała 500-800 zł (ówcześnie). Ale po chwili im przechodziło, w końcu
    to ich ukochany, cudowny, niesamowity i jakże emejzing laptop Apple. Dzięki
    temu oni też są zajebiści, przynajmniej w Starbuksie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 123. Data: 2012-04-06 13:08:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    >droższe - nie
    >dało sie tych krótszych kupić na wolnym rynku, musiały pochodzic od

    Ok, chwytam, ale nadal mnie intryguje czy te karty byly takie awaryjne
    po przerobce, czy z natury i w innym sprzecie tez :-)

> [...]
    >integracją
    >karty w środku. A to, że integracja była typu "już, naprawiłem" - who

    No, ale prawde mowiac to dzieki temu odpadaly klopoty z antena na
    karcie, i z driverami, bo zaraz by jeden z drugim chcial wsadzic inna,
    niezatwierdzona :-)

> [...]
    >końcu
    >to ich ukochany, cudowny, niesamowity i jakże emejzing laptop Apple.

    Ale co - gwarancji nie bylo, czy tylko na rok ?

    J.

  • 124. Data: 2012-04-06 13:27:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-06 11:23, Skrypëk pisze:

    > Andrzeju, ty też wymieniasz dysk na większy, jak zabraknie miejsca?

    Nie, wmawiam sobie, że brak miejsca jest rzeczą pożądaną, jak ty ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 125. Data: 2012-04-06 13:29:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > że jesteś fanatycznym wyznawcą.

    Czego, skrzypaczko, czego? Postaraj się przy odpowiedzi nie rżnąć
    cudzych zdań z mięskiem, bo to nie na twój talent :)

  • 126. Data: 2012-04-06 13:50:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-06, o godz. 13:08:38
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale co - gwarancji nie bylo, czy tylko na rok ?

    Pewnie tylko na rok. Ostatnio zresztą gdzieś mi wpadło w oko że UE do
    Apple ma jakieś pretensje o za krótkie gwarancje.

    Zdrówko

  • 127. Data: 2012-04-06 13:57:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Nie, wmawiam sobie, że brak miejsca jest rzeczą pożądaną

    Gratuluję.

  • 128. Data: 2012-04-06 13:58:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Czego, skrzypaczko, czego?

    Dzisiaj najwyraźniej Della.

  • 129. Data: 2012-04-06 14:28:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Pewnie tylko na rok. Ostatnio zresztą gdzieś mi wpadło w oko że UE do
    >Apple ma jakieś pretensje o za krótkie gwarancje.

    Zupelnie nie rozumiem czemu :-)
    Jesli klient jest wyraznie poinformowany ze gwarancja jest na rok ...
    to towar zgodny z umowa :-)

    J.

  • 130. Data: 2012-04-06 14:36:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.04.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Ok, chwytam, ale nadal mnie intryguje czy te karty byly takie awaryjne
    > po przerobce, czy z natury i w innym sprzecie tez :-)

    Nie były awaryjne, przynajmniej w PC, to była w swoim czasie
    najtańsza dobra karta na której chodziło oprogramowanie do... eghm...
    szeroko pojętej analizy sieci bezprzewodowych.
    Po za tym była to to jedna z niewielu która "spełniała standardy",
    był do niej otwarty sterownik itd, ze wszelkimi konsekwencjami.
    Apple pewnie jak zwykle, wybrało kartę bo miało prawie darmo dobry
    driver i tylko pakowanie im nie wyszło.

    --
    kakmaratgmaildotcom