  • Data: 2012-04-06 00:30:58
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 21:39:55 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Czy ja piszę że makówki są bezawaryjne? Skoro istnieją serwisy - to chyba
    > nie ;) Znam przypadki gdzie macbooki padały trupem i jedyne co można było
    > zrobić to kupić nowy, bo płyta główna kosztowała tyle że nie warto
    > reanimować trupa.
    >
    > Ale po moich przygodach z XPS M1330 mam już dość DELLa - jak do k* można
    > było wypuścić tak gówniany produkt?

    Każdy producent ma jakiegoś przysłowiowego trupa w szafie.

    > Notebook z grafiką, która niezależnie od
    > tego co się robiło miała stale w okolicach 80 stopni, a przy animacjach 3D
    > potrafiła przekroczyć 100?

    No wiesz, parę modeli Maca też przeszło do legendy z powodu temperatur :)

    > Wiatraki wyjące głośniej niż niejeden odkurzacz,
    > komponenty tak rozgrzane że czasami można się było oparzyć opierając
    > nadgarstki obok touchpada, ekran świecący jak psu jajca... I co stwierdza
    > DELL? Nie, nie ma problemu - najwyżej jak się spali płyta główna to się
    > wymieni na kolejną, potem znowu - aż do końca gwarancji. I nie, nie
    > zamierzają wymienić płyty ze zwalonym chipem nvidii na TAŃSZĄ płytę z
    > grafiką Intela, pozbawioną tych wad... Dyskwalifikacja za dopuszczenie
    > takiego g* do produkcji.

    Każdy producent miał problem z tą serią chipów nvidii. I różne jazdy
    serwisowe z tego powodu były.

    > Wiem, zaraz rzucą się antywielbiciele apple krzycząc o zwalonej antenie
    > w iphone 4G :) Ale telefon to pierdułka w porównaniu do sprzętu który niby
    > jest przeznaczony do użytku profesjonalnego. Nie wykluczam że apple by się
    > zachowało podobnie jak Dell - ale póki co to na Dellu się zawiodłem a na
    > jabcoku nie.
    >
    > Cena? Dell w sensownej konfiguracji, by konkurować z MB Air wydajnością,
    > lekkością i czasem pracy na bateriach - w zasadzie nie istnieje.

    Dell nie. Asus tak.

    > Jak
    > patrzyłem to w miarę sensowne Latitude'y były w cenie nieraz wyższej niż
    > Air. Nie mówiąc już o tym że nawet Latitude obecnie to "plastik plastika
    > plastikiem pogania"...

    Kloca Latitude z Airem porównujesz?

    > Używam linuxa, windows i OSX. Windows - masakra, bez wirtualnych desktopów
    > przełączanie się gdy mam -naście konsol to jakiś koszmar.

    A co to ma ze sterownikami wspólnego?

    > Nakładki udające
    > wirtualne desktopy to porażka na całej linii. Hibernacja i usypianie -
    > dopiero w windows7 zaczęło to działać, w XP człowiek odpalał kompa i to była
    > loteria - wstanie czy nie?

    W Viście również działało sprawnie. XP to, wybacz, system,z 2001 roku.
    Niejedno wtedy nie działało :)

    > Pod linuxem - loteria, problemy z grafiką, a i tak
    > pół biedy że to była nvidia, na którą są sterowniki (zamknięte, ale niech
    > będą). Znudziła mi się walka o działający system... Na OSX mam po prostu coś
    > w rodzaju stabilnego i bezproblemowego linuxa.

    I ty też porównujesz XP ze współczesnym OSX?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which