  • Data: 2012-04-05 23:39:55
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 17:41:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
> [...]
    [ciach]
    > No tak, Mac. Warto wspomnieć, że Mac mojej dziewczyny pierwszy serwis
    > zaliczył po tygodniu od zakupu. Podczas dwutygodniowej wizyty w serwisie
    > został przy tym porysowany oraz tajemniczo zginął zasilacz - by się
    > odnaleźć po ostrej interwencji. Zarysowań oczywiście nie usunięto, bo nie
    > było winnych.

    Czy ja piszę że makówki są bezawaryjne? Skoro istnieją serwisy - to chyba
    nie ;) Znam przypadki gdzie macbooki padały trupem i jedyne co można było
    zrobić to kupić nowy, bo płyta główna kosztowała tyle że nie warto
    reanimować trupa.

    Ale po moich przygodach z XPS M1330 mam już dość DELLa - jak do k* można
    było wypuścić tak gówniany produkt? Notebook z grafiką, która niezależnie od
    tego co się robiło miała stale w okolicach 80 stopni, a przy animacjach 3D
    potrafiła przekroczyć 100? Wiatraki wyjące głośniej niż niejeden odkurzacz,
    komponenty tak rozgrzane że czasami można się było oparzyć opierając
    nadgarstki obok touchpada, ekran świecący jak psu jajca... I co stwierdza
    DELL? Nie, nie ma problemu - najwyżej jak się spali płyta główna to się
    wymieni na kolejną, potem znowu - aż do końca gwarancji. I nie, nie
    zamierzają wymienić płyty ze zwalonym chipem nvidii na TAŃSZĄ płytę z
    grafiką Intela, pozbawioną tych wad... Dyskwalifikacja za dopuszczenie
    takiego g* do produkcji.

    Wiem, zaraz rzucą się antywielbiciele apple krzycząc o zwalonej antenie
    w iphone 4G :) Ale telefon to pierdułka w porównaniu do sprzętu który niby
    jest przeznaczony do użytku profesjonalnego. Nie wykluczam że apple by się
    zachowało podobnie jak Dell - ale póki co to na Dellu się zawiodłem a na
    jabcoku nie.

    Cena? Dell w sensownej konfiguracji, by konkurować z MB Air wydajnością,
    lekkością i czasem pracy na bateriach - w zasadzie nie istnieje. Jak
    patrzyłem to w miarę sensowne Latitude'y były w cenie nieraz wyższej niż
    Air. Nie mówiąc już o tym że nawet Latitude obecnie to "plastik plastika
    plastikiem pogania"...

    > Kwestię Windows i sterowników litościwie pominę, bo mit powielany jest już
    > tak długo, że gadać mi się na ten temat nie chce.

    Używam linuxa, windows i OSX. Windows - masakra, bez wirtualnych desktopów
    przełączanie się gdy mam -naście konsol to jakiś koszmar. Nakładki udające
    wirtualne desktopy to porażka na całej linii. Hibernacja i usypianie -
    dopiero w windows7 zaczęło to działać, w XP człowiek odpalał kompa i to była
    loteria - wstanie czy nie? Pod linuxem - loteria, problemy z grafiką, a i tak
    pół biedy że to była nvidia, na którą są sterowniki (zamknięte, ale niech
    będą). Znudziła mi się walka o działający system... Na OSX mam po prostu coś
    w rodzaju stabilnego i bezproblemowego linuxa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944