  • 11. Data: 2014-09-12 15:55:19
    Temat: Re: Już mam Apple Watch, a Wy?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > taki wg mnie bylby ladniejszy, z pewnoscia bardziej stylowy:
    > http://antyweb.pl/a-gdyby-watch-byl-okragly/

    Widziałem to wczoraj i nie podoba mi się.
    Wygląda zbyt tradycyjnie, jak zegarki nakręcane - u nich okrągłość była
    cechą wrodzoną.
    Zegarki elektroniczne nigdy nie potrzebowały być okrągłe i mogły lepiej
    wykorzystać przestrzeń dostępną na nadgarstku w kształcie prostokąta.

  • 12. Data: 2014-09-13 09:20:17
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-09-12 02:51, Pszemol pisze:
    > http://www.instructables.com/id/apple-watch/
    >
    > :-)

    No to się dowartościowałeś na grupie, heheheh

  • 13. Data: 2014-09-13 18:39:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message

    > No to się dowartościowałeś na grupie, heheheh

    Widzę że kolega Jingiel na żartach się zna wyśmienicie.

  • 14. Data: 2014-09-13 21:17:30
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-09-12 02:51, Pszemol pisze:
    > http://www.instructables.com/id/apple-watch/
    >
    > :-)

    Może udałoby się zrobić taki z gruszki.
    Albo z arbuza ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 15. Data: 2014-09-13 21:25:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message

    > Może udałoby się zrobić taki z gruszki.
    > Albo z arbuza ;)

    Ale to już byłaby niezła konkurencja :-)

  • 16. Data: 2014-09-14 09:27:12
    Od: User & <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-09-12, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > http://www.instructables.com/id/apple-watch/

    A ja mam Samsung Gear2 (a w krotce chyba zmienie na:
    Samsung Gear S: http://www.gizmag.com/samsung-gear-s-review-hands-on
    /33647/
    Szczerze niczym mnie ten Apple Watch nie porwal. Jest brzydki!

  • 17. Data: 2014-09-14 16:58:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "User &" <s...@m...mydevil.net> wrote in message

> [...]
    /33647/
    > Szczerze niczym mnie ten Apple Watch nie porwal. Jest brzydki!

    Fajnie że kliknąłeś na linka :-)

  • 18. Data: 2014-09-15 08:29:22
    Od: User & <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-09-14, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "User &" <s...@m...mydevil.net> wrote in message

    /33647/

    > Fajnie że kliknąłeś na linka :-)

    Kliknalem, ale postanowile nie offtopowac.

  • 19. Data: 2014-09-16 11:38:19
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:luuu03$fhe$2@dont-email.me :
    esny-zegarek-z-telefo
    > Rozumiem... I napewno jestes zadowolony skoro taki *drugi* telefon na rece
    > jest Ci potrzebny...

    Raczej *jedyny* bo trudno nosić w kąpielówkach smartfona, tym bardziej że
    nie jest wodoodporny :)

    > Ale cały dowcip tu polega na tym, że ten przedmiot od Apple w założeniu
    > nie miał *zastąpić* smartfonu tylko go *wzbogacić*.

    No to brakuje mu jeszcze solara na plecy lub minielektrowni zeby to
    doładowywać bo o wkładaniu/zastąpianiu baterii (naładowanej) mozna zapomnieć
    :)

    > Z całą pewnością nie potrzebuję drugiego (bardzo uposlodzonego) telefonu
    > na ręce do ktorego musze miec osobnego SIMa, inny numer, zdublowana liste
    > kontaktow, moze osobny kontrakt/abonament itp, itd...

    Źle piszesz. Telefon to telefon a minikomputer to zupełnie inna sprawa.
    Całość rozbija się własnie o nie noszenie NICZEGO poza nadgarskiem i
    korzystanie z uroków pustych kieszeni czy jakiejs torby.

    > Po co? I tak bez smartfona w kieszeni nigdzie sie nie ruszam.

    Ja czasem mam taką potrzebę i co najwazniejsze, nie potrafię "zostawić"
    gdzieś smartfona bo sam mi z ręki/nadgarstka sie gdzieś nie zostawi :) Czy
    to wyjście z samochodu, basenu, roweru, itp. Nie upadnie na szybkę lub do
    ubikacji :)

    > Apple Watch nie ma zastapic smartfona jakas pół-funkcjonalną namiastką
    > telefonu czy w sumie zabawką, bo inaczej W818 nazwac nie mozna, tylko
    > wzbogacic bardzo dobry i wydajny smartfon o dodatkową funkcjonalność,
    > ktorej sam smartfone w kieszeni nie dawał.

    No własnie. Krok dalej to mozliwość ROZDZIELENIA smartfona od TELEFONU w
    dowolnej konfiguracji a nie sprzęganie nastepnych gadgetów gdzie smartfon
    jest jednostką centralną odpowiedzialna za łaczność, bo głównie o to się
    rozchodzi.

    Gdyby zamienić te funkcje, tzn uczynić *ZEGAREK* jednostką odpowiedzialną za
    łączność a smartfon jako dodatek/równiez mozliwość łacznosci, to wtedy
    roumiem takie UDOGODNIENIE. Biorę albo samego smartfona albo *zegarek* i
    zawsze mam łączność, oczywiscie karta sim musi być przełożona ale
    podejrzewam że w moim przypadku tkwiła by zawsze w *zegarku*.

    --
    Michael________(TM)

  • 20. Data: 2014-09-16 13:24:50
    Od: atm <...@v...pl>

    Ciekawe podsumowanie JapkoZegarka:
    http://antyweb.pl/hejt-felieton-gdyby-to-nie-apple-t
    o-plakalibysmy-ze-smiechu-na-widok-tego-zegarka/