  • 1. Data: 2014-09-12 02:51:49
    Temat: Już mam Apple Watch, a Wy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.instructables.com/id/apple-watch/

    :-)

  • 2. Data: 2014-09-12 12:04:53
    Temat: Re: Już mam Apple Watch, a Wy?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:lutg3l$17u$1@dont-email.me :
    > http://www.instructables.com/id/apple-watch/
    > :-)

    Hmm, trzy lata temu zanabyłem sobie W818 (
    http://detektywistyczny.sklep.pl/opis/4225548/nowocz
    esny-zegarek-z-telefonem-timson-w818.html )
    . Całkiem fajny gadget. Do dzisiaj jest dostępny za smieszną kasę. Po tych
    latach moge powiedzieć że dysponuję sporym doświadczeniem w tej kwestii a
    współpraca tego telefonu z słuchawką BT (A2DP)daje całkiem fajny komfort
    działania telefonu. Z lekkim zatem uśmiechem spogladam na tych, co dopiero
    odkrywają takie uroki zycia ale za zupełnie inna kasę i troche śmiech mnie
    ogarnia :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-09-12 12:25:25
    Od: atm <...@v...pl>

    taki wg mnie bylby ladniejszy, z pewnoscia bardziej stylowy:
    http://antyweb.pl/a-gdyby-watch-byl-okragly/

  • 4. Data: 2014-09-12 13:59:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-12 12:25, atm wrote:
    > taki wg mnie bylby ladniejszy, z pewnoscia bardziej stylowy:
    > http://antyweb.pl/a-gdyby-watch-byl-okragly/

    o taki:
    http://www.pcworld.pl/news/398604/Smartwatch.Motorol
    a.Moto.360.sprzedaje.sie.swietnie.Czy.ludzie.naprawd
    e.nie.widza.jego.wad.html

  • 5. Data: 2014-09-12 14:02:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-12 02:51, Pszemol wrote:
    > http://www.instructables.com/id/apple-watch/
    >
    > :-)

    a ile bateria Ci trzyma - 14 godzin?

    Emejzing to jest ten zegarek: Oru Watch
    30 dni na eInk i 5 dni na full kolor:
    https://www.youtube.com/watch?v=fsb64KQ7eTs

    + dod. bateria w pasku do podladowania np. smartfona

    https://www.youtube.com/watch?v=fsb64KQ7eTs

  • 6. Data: 2014-09-12 14:09:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-12 02:51, Pszemol wrote:
    > http://www.instructables.com/id/apple-watch/
    >
    > :-)

    a ile bateria Ci trzyma - az zwiednie?
    ;)

    Polecam przyjrzenie sie temu: Oru Watch
    Bateria: 30 dni na eInk i 5 dni na full kolor:

  • 7. Data: 2014-09-12 14:39:23
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2014-09-12 14:09, AL pisze:

> [...]
    >

    > Polecam przyjrzenie sie temu: Oru Watch
    > Bateria: 30 dni na eInk i 5 dni na full kolor:
    >
    > + dod. bateria w pasku do podladowania np. smartfona

    Szkoda, że dopiero w fazie testowej. Ale póki co na filmie robi
    wrażenie. No i obsłuży ajfona :D

  • 8. Data: 2014-09-12 15:07:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Sep 2014 14:39:23 +0200, maderos napisał(a):

    > Szkoda, że dopiero w fazie testowej. Ale póki co na filmie robi
    > wrażenie. No i obsłuży ajfona :D

    wygląda na ściemę, nie ma odpowiednio pojemnych baterii w takim rozmiarze o
    takich parametrach. Lepiej wybrać Pebble, istnieje, jest sprawdzony, ładuje
    się raz na tydzień, ma tysiące istniejących aplikacji itp. I bardzo
    rozsądną cenę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 9. Data: 2014-09-12 15:11:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-12 15:07, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > takich parametrach. Lepiej wybrać Pebble, istnieje, jest sprawdzony, ładuje
    > się raz na tydzień, ma tysiące istniejących aplikacji itp. I bardzo

    Tylko ten wyglad....Pebble steel jest sliczny jak zegarek Unitry ;]
    https://getpebble.com/steel
    http://imagizer.imageshack.us/a/img825/186/dsc02993o
    e.jpg
    Brak tez pulsometru, co mocno go ogranicza w zakresie sportu.

  • 10. Data: 2014-09-12 15:55:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:
> [...]
    > fajny komfort działania telefonu. Z lekkim zatem uśmiechem spogladam na
    > tych, co dopiero odkrywają takie uroki zycia ale za zupełnie inna kasę i

    Rozumiem... I napewno jestes zadowolony skoro taki *drugi* telefon na rece
    jest Ci potrzebny...

    Ale cały dowcip tu polega na tym, że ten przedmiot od Apple w założeniu nie
    miał *zastąpić* smartfonu tylko go *wzbogacić*.

    Z całą pewnością nie potrzebuję drugiego (bardzo uposlodzonego) telefonu na
    ręce do ktorego musze miec osobnego SIMa, inny numer, zdublowana liste
    kontaktow, moze osobny kontrakt/abonament itp, itd...

    Po co? I tak bez smartfona w kieszeni nigdzie sie nie ruszam.

    Apple Watch nie ma zastapic smartfona jakas pół-funkcjonalną namiastką
    telefonu czy w sumie zabawką, bo inaczej W818 nazwac nie mozna, tylko
    wzbogacic bardzo dobry i wydajny smartfon o dodatkową funkcjonalność,
    ktorej sam smartfone w kieszeni nie dawał.