  • 1. Data: 2014-09-11 17:27:40
    Temat: juz przenosilem wujka i ciocię do virgin i zaskoczenie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    patrzę w cennik virgin a tu 29gr za minutę
    nie ma bonusu po doładowaniu
    reasumując sieć całkowicie się zeszmaciła

    próbowałem white mobile, też gówno
    bo przenieść numeru do nich nie można

    pozostaje njumobile z 19gr/min
    mam jeszcze jakąkolwiek alternatywę?

  • 2. Data: 2014-09-11 17:36:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości
    >patrzę w cennik virgin a tu 29gr za minutę
    >nie ma bonusu po doładowaniu
    >reasumując sieć całkowicie się zeszmaciła

    >pozostaje njumobile z 19gr/min
    >mam jeszcze jakąkolwiek alternatywę?

    A ile dzwonia, do kogo i czego potrzebuja ?
    Bo wyborow jest mnostwo, tylko nie wszystkie rozsadne :-)

    Taki np T-mobile Frii, wersja "w sieci za darmo", plus pakiecik do
    innych 120 min/15 zl/miesiac.

    J.

  • 3. Data: 2014-09-11 17:37:48
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-11 17:27, zlotowinfo wrote:
    > patrzę w cennik virgin a tu 29gr za minutę
    > nie ma bonusu po doładowaniu
    > reasumując sieć całkowicie się zeszmaciła

    uuuu, ciekawe od kiedy zmienili.
    W lipcu doladowywalem i podwojne doladowanie dzialalo.

  • 4. Data: 2014-09-11 17:42:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 11 Sep 2014 17:27:40 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >patrzę w cennik virgin a tu 29gr za minutę
    >nie ma bonusu po doładowaniu
    >reasumując sieć całkowicie się zeszmaciła

> [...]

    Bo już od prawie miesiąca jest nowa taryfa w Virgin, gorsza i droższa,
    masz 2 pakiety albo za 19zł albo za 59zł. Nie ma możliwości powrotu do
    starej taryfy , każdy nowy starter jest w nowej taryfie.
    Co do alternatywy to dziś w White mobile weszła stawka 17gr/min.
    Mbank mobile masz też 19gr/min.
    Klucz Mobile 19gr/min z roczną ważnością konta.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-09-11 17:42:44
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 11 Sep 2014 17:37:48 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    >uuuu, ciekawe od kiedy zmienili.
    >W lipcu doladowywalem i podwojne doladowanie dzialalo.

    Jak masz starą taryfę to działa dalej, ale jak przejdziesz na nową
    (droższą) to już powrotu nie będzie i bonusu za doładowanie również.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-09-11 18:48:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Co do alternatywy to dziś w White mobile weszła stawka 17gr/min.
    chłam, nie przenoszą numerów

    > Mbank mobile masz też 19gr/min.
    > Klucz Mobile 19gr/min z roczną ważnością konta.

    ten klucz wydaje się ciekawą alternatywą dla nju

  • 7. Data: 2014-09-11 18:56:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 11 Sep 2014 18:48:11 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >chłam, nie przenoszą numerów

    Widzę że online się nie da ale pocztą tradycyjną się da. Info z ich
    strony: 1. Jak mogę przenieść numer PREPAID do sieci White Mobile?
    Warunkiem, jaki musi być spełniony, aby przenieść numer PREPAID jest
    to, że karta SIM powinna być zarejestrowana u dotychczasowego
    operatora. Jeśli nie jest, prosimy o jej zarejestrowanie. U większości
    operatorów można to zrobić wypełniając formularz on-line. Czas
    rejestracji to maksymalnie 14 dni roboczych.
    Gdy karta SIM jest już zarejestrowana u dotychczasowego operatora,
    należy wypełnić, podpisać i przesłać komplet dokumentów składający
    się z:
    - Oświadczenia o przeniesieniu numeru GSM dla osób fizycznych (link do
    formularza: http://www.whitemobile.pl/getfile/80/ ) lub dla firm
    (linki do formularzy: http://www.whitemobile.pl/getfile/82/,
    http://www.whitemobile.pl/getfile/83/),
    - Cennika (link do formularza: http://www.whitemobile.pl/getfile/47/),
    - Regulaminu (link do formularza:
    http://www.whitemobile.pl/getfile/43/)
    - Kserokopia dowodu osobistego.
    Podpisane ww. dokumenty mogą być przesłane pocztą tradycyjną na adres
    siedziby Operatora: Telestrada S.A., ul. Puławska 182, 02-670
    Warszawa, z dopiskiem White Mobile lub złożone osobiście w siedzibie
    Opertaora.
    Czas realizacji zlecenia przeniesienia numeru od chwili otrzymania
    kompletu dokumentów to 10 dni roboczych.
    Po zrealizowaniu zlecenia otrzymają Państwo od nas nową kartę SIM z
    dotychczasowym numerem telefonu. Na życzenie istnieje możliwość
    przesłania karty w wersji MICROSIM.

    >ten klucz wydaje się ciekawą alternatywą dla nju

    Ciekawą mają ofertę, darmowe rozmowy po doładowaniu wewnątrz sieci
    zależnie od kwoty, tanie pakiety internetu, no i przede wszystkim to
    tanie połączenia za granicę.
    Doładowania zdrapkami plusa.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-09-11 19:23:14
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Proponuje Viking Mobile
    za 19 pln dostajesz 2 gb i 2000 sms i zostaje cala kasa na rozmowy po 0,29
    pln

  • 9. Data: 2014-09-11 23:03:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Widzę że online się nie da ale pocztą tradycyjną się da. Info z ich

    a pani na ich infolinii stwierdziła że się nie da

  • 10. Data: 2014-09-12 10:57:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 11 Sep 2014 19:23:14 +0200, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Proponuje Viking Mobile
    >za 19 pln dostajesz 2 gb i 2000 sms i zostaje cala kasa na rozmowy po 0,29
    >pln

    To lepszy już Virgin w tej nowej taryfie, jest teraz promocja na
    pakiet #MiWystarcza który kosztuje obecnie 19zł. W tym masz:
    nielimitowane SMS-y, 1,5 GB transferu i 100 minut do wszystkich sieci