  • 1. Data: 2014-09-11 16:42:33
    Temat: W przyszlym roku swinka zamurowana w scianie....
    Od: atm <...@v...pl>

    stanie sie przyjacielem wielu:
    http://www.pcworld.pl/news/398686/Apple.Watch.zapewn
    i.dzien.pracy.na.baterii.To.gorzej.od.konkurencji.ht
    ml

    Ale jak sie chce to mozna:
    http://www.t-mobile-trendy.pl/artykul,7392,samsung_g
    ear_s_smartwatch_z_karta_sim,technewsy,20.html?gclid
    =CNyT_tqy2cACFfMgtAod32gAgg

  • 2. Data: 2014-09-11 19:51:56
    Temat: Re: W przyszlym roku swinka zamurowana w scianie....
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-11 16:42, atm wrote:
> [...]
    >

    > Ale jak sie chce to mozna:
    > http://www.t-mobile-trendy.pl/artykul,7392,samsung_g
    ear_s_smartwatch_z_karta_sim,technewsy,20.html?gclid

    Spojrzalem tez na strone zegarka od Motoroli...takiego designu
    oczekiwalbym raczej od Apple'a. Kto szuka wyrafinowania i minimalizmu to
    znajdzie w tej Motoroli:
    http://moto360.motorola.com/
    (gratis bateria, ktora nie wytzrma nawet jednego dnia, ma tez pojemnosc
    mniejsza od tej podanej w specyfikacji).

    Odnosze wrazenie, ze poki co segment zegarkow tworzony jest na sile;
    teraz juz coraz trudniej harvestuje sie na poletkach smartfonow i
    tabletow wiec trzeba stworzyc nowa kategorie i zaczynac zbiory od nowa.

  • 3. Data: 2014-09-11 21:28:09
    Od: K <...@...c>

    On 11/09/2014 15:42, atm wrote:
> [...]
    >

    > Ale jak sie chce to mozna:
    > http://www.t-mobile-trendy.pl/artykul,7392,samsung_g
    ear_s_smartwatch_z_karta_sim,technewsy,20.html?gclid

    ty, a wez mi powiedz: po ch*j taki zegarek w ktorym bateria nawet
    jednego dnia nie trzyma? ani to ladne ani funkcjonalne.

  • 4. Data: 2014-09-11 21:40:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-11 21:28, K wrote:
> [...]
    >>

    > ty, a wez mi powiedz: po ch*j taki zegarek w ktorym bateria nawet
    > jednego dnia nie trzyma? ani to ladne ani funkcjonalne.

    W watku obok tez sie nad tym zastanawiam. Pomijajac nawet tak
    ograniczony czas dzialania czy naprawde obecne spoleczenstwo jest tak
    chuderlawe, ze ma problem z wyjeciem telefonu z kieszeni?
    Kupujac JablkoZegarek i jaTelefon nie bedzie mozna nawet pochwalic sie
    tym drugim ;]

  • 5. Data: 2014-09-11 22:05:41
    Od: K <...@...c>

    On 11/09/2014 20:40, atm wrote:

> [...]
    > chuderlawe, ze ma problem z wyjeciem telefonu z kieszeni?
    > Kupujac JablkoZegarek i jaTelefon nie bedzie mozna nawet pochwalic sie

    no ja to pytanie zadaje pod kazdym artykulem na telepolis i nie moge sie
    doczekac odpowiedzi.

  • 6. Data: 2014-09-11 22:51:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > ma problem z wyjeciem telefonu z kieszeni?
    > Kupujac JablkoZegarek i jaTelefon nie bedzie mozna nawet pochwalic sie tym drugim
    ;]

    Czasem lepiej smartfona z kieszeni nie wyciagac, bo mozesz byc posadzony o
    to, ze nie interesuje Cie to szef do Ciebie mowi na zebraniu...
    A dyskretne zerkanie na zegarek to co innego.

    Zwlaszcza ze nie musisz nawet zerkać: jest w nim mała łaskotka, która Ci da
    znać dyskretnie dotykiem (bez słyszalnego przez innych wibrowania), ze
    przyszedl nowy tweet ("ćwierk"), a mozesz też coś nagryzmolić na
    cyferblacie palichem i odesłać graficzną wiadomość koleżance czy też wyslac
    jej gorące, pukające serducho :-)

  • 7. Data: 2014-09-11 22:54:20
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > przyszedl nowy tweet ("ćwierk"), a mozesz też coś nagryzmolić na
    > cyferblacie palichem i odesłać graficzną wiadomość koleżance czy też wyslac

    Tak tak wiem - w zarzadzie Appla wysylaja sobie takie rzeczy ;]

  • 8. Data: 2014-09-12 01:31:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Tak tak wiem - w zarzadzie Appla wysylaja sobie takie rzeczy ;]

    Nie mów mi że sam serduszka dziewczynie nie posłałbyś :-))

    Swoją drogą miałem Cię zapytać o jaką "świnkę" chodzi w tytule...
    Świnkę skarbonkę? Czy taką do przerobienia na smaczny boczuś?
    Mniam, mniam :=)

  • 9. Data: 2014-09-12 09:25:26
    Od: atm <...@v...pl>

    > Swoją drogą miałem Cię zapytać o jaką "świnkę" chodzi w tytule...
    > Świnkę skarbonkę? Czy taką do przerobienia na smaczny boczuś?
    > Mniam, mniam :=)

    Hehe bylo kilka takich zartow rysunkowych, ale cos teraz ciezko je znalezc:
    Co mówi blondynka na widok gniazdka elektrycznego?
    - Świnko!!! kto ciebie tutaj zamurował?
    http://img.sadistic.pl/pics/6e4e1840c47e.jpg

  • 10. Data: 2014-09-14 10:34:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 11 Sep 2014 20:51:01 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >a mozesz też coś nagryzmolić na
    >cyferblacie palichem

    Jakoś tego nie czuję. Na smartfonie, na dłuższą metę, pisze się
    niewygodnie. A na smrtwatchu to musi być już męczarnia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280