  • 1. Data: 2014-09-11 13:25:56
    Temat: aero2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy Wam tez sie pogorszylo Aero2 ?

    Mam w telefonie, otwieram przegladarke, lacze sie, wystakuje strona
    BDI, kapec nawet daje sie przeczytac, kod wprowadza sprawnie i na
    godzine net jest.

    Po czym ... zazwyczaj zapominam, pare godzin mija ... i telefon cos
    uparcie nie chce sie polaczyc.
    Mowi ze nie ma sieci, tak jakby komorkowej.

    Nie pomaga wylaczenie transmiji danych na chwile, przejscie w tryb
    samolotowy na chwile, pomaga wylaczenie telefonu.

    Winne aero2, telefon, przegladarka, cache jakis ?

    J.

  • 2. Data: 2014-09-11 14:50:29
    Temat: Re: aero2
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    przejscie w tryb samolotowy na chwile

    Ja bym z tym trybem samolotowym uwazal bo tu gosciowi telefon zepsul sie
    bezpowrotnie.
    https://www.youtube.com/watch?v=5hyTUqWlc_s

  • 3. Data: 2014-09-11 16:58:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-11 13:25, J.F. wrote:
> [...]
    > samolotowy na chwile, pomaga wylaczenie telefonu.
    >
    > Winne aero2, telefon, przegladarka, cache jakis ?

    ja mam aero w pendraku jako awaryjnie jak jestem w terenie - dziala, kod
    da sie wpisac ale szybkosc polaczenia jest pod psem (dlatego to jest
    ostatnia alternatywa).

    Syn ma w komorce (Xperia M-Dual) i nie moge potwierdzic Twoich problemow
    odnosnie polaczenia. Haslo umie wpisac (capcha z poczatkow to byl horror
    - tera jest juz do przeczytania).
    Z jaka szybkoscia sie laczy - nie powiem, ale nie narzeka, bo
    przynajmniej ma caly czas neta a jego koledzy nie :)
    Natomiast nigdy sie nie zalil odnosnie problemow z polaczeniem.
    Reset karty aero po wpisaniu kodu to tryb samolotowy wlasnie.

  • 4. Data: 2014-09-11 23:22:40
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Czy Wam tez sie pogorszylo Aero2 ?

    Zupełnie nie. Polecam sprawdzenie, czy nie pomoże któraś z aplikacji
    wspomagających wklepywanie kodów:
    http://jdtech.pl/2014/06/aero2-i-captcha-w-androidzi
    e-porownanie-aplikacji.html

    Jakub

  • 5. Data: 2014-09-12 08:30:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 13:25, J.F. pisze:
> [...]
    > samolotowy na chwile, pomaga wylaczenie telefonu.
    >
    > Winne aero2, telefon, przegladarka, cache jakis ?

    Od zawsze A2 gorzej sprawowało się w telefonach czy tablecie niż przy
    stacjonarnym kompie. A już szczególnie po wprowadzeniu kapcia. Często
    bardzo długo trzeba było czekać na samo pokazania się strony logowania.
    W komputerze taka strona pokazywała się zaraz po kliknięciu.

  • 6. Data: 2014-09-17 13:09:21
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-11 o 13:25, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Nie pomaga wylaczenie transmiji danych na chwile, przejscie w tryb
    > samolotowy na chwile, pomaga wylaczenie telefonu.

    Mogę potwierdzić, u mnie w telefonie również pozostawienie włączonego
    przesyłu danych na kilka godzin skutkuje wywaleniem z sieci GSM. Ponowna
    rejestracja w sieci następuje po przejściu w tryb samolotowy i ponownym
    włączeniu karty.
    Zaczęło się tak dziać odkąd wprowadzili kapcia.
    Przypuszczam, że może to być dodatkowe "uprzykrzenie" życia ze strony
    Aero dla użytkowników urządzeń, które są identyfikowane jako "automaty".

    --
    AWa.

  • 7. Data: 2014-09-17 18:14:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Przypuszczam, że może to być dodatkowe "uprzykrzenie" życia ze strony
    > Aero dla użytkowników urządzeń, które są identyfikowane jako "automaty".

    No tak, to jest prawdziwy powod dla ktorego niektorzy tu chcą miec tryb
    samolotowy pod ręką :-)))))