  • 11. Data: 2013-03-26 06:40:01
    Temat: Re: Już chyba nie chcę "N" -szukam coś innego
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    ToMasz wrote:

    > raczej czeka mnie cyfrowy polsat, więc poradź jaki hardware do CP
    > wybrać

    Dowolny z wejściem CI. Do tego moduł CAM na abonament, bo chyba
    prepaidów juz nie sprzedaja. Chyba, ze poszukasz na aledrogo uzywany.
    czasem ktoś sie pozbywa.

    > ToMasz

    P.

  • 12. Data: 2013-03-26 09:53:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czarny był rewelacją w 2006 roku. Ale potem nie udźwignął kolejnych,
    > często
    > bezsensownych zmian w oprogramowaniu. Zwłaszcza te z dyskami 250GB
    > pokazują, że wiek jest dla nich zbyt dużym ciężarem. Przymulają, mają
    > zacięcia po kilka (-naście) sekund przy zmianach kanałów itp.

    Nic z tych rzeczy, zresztą konkurencja to dopiero jest sto lat z amurzynami,
    Pace PVR z C+ to koszmar, Polsatowkie tunery jeszcze gorsze. /mam/miałem w
    domu kazdy z nich/

    > Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
    > Zwisy owszem, też im się zdarzają.
    > Wcześniejsze modele czarnych się przegrzewały, wibrowały i wyły jak
    > upiory.

    Fakt, strasznie wkurzające. Dobrze że E2 pozwala na włączanie HDD tylko
    wtedy kiedy trzeba

    > Nowsze, z dyskami 2.5" są sporo cichsze, ale i tak reszta wad zostaje.
    > Do tego jeszcze dochodzi wykastrowanie z większości funkcji, jakie ten
    > tuner pierwotnie miał podczas projektowania w ADB (np. całkowte
    > zmarnowanie
    > funkcji USB i sieciowych) - tylko z powodu strachu, że te funkcje mogą
    > ułatwić hakowanie sprzętu.

    Sprzęt dla kowalskiego, co się dziwisz. 90% ludzi i tak nie ogarnia tego co
    ma obecnie.

    > Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
    > podobnej cenie.

    Np. NBOX z E2

  • 13. Data: 2013-03-26 11:26:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 09:53:57 +0100, BaX napisał(a):

    > Np. NBOX z E2

    jedna zasadnicza wada - brak gniazda CI
    Oprócz tego lepiej już zainwestować w n-recordera, bo też już są odkąd ITI
    zaczęło się tego pozbywać z magazynów i sprzedawać. Tyle, że jak tego
    używać? Kart C+ luzem już za chwilę nie będzie się dało kupić, a CI też nie
    ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2013-03-26 12:33:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > zaczęło się tego pozbywać z magazynów i sprzedawać. Tyle, że jak tego
    > używać? Kart C+ luzem już za chwilę nie będzie się dało kupić, a CI też

    Ale masa ludzi ma MR z C+ na "starych kartach" i będzie jeszcze niało
    przynajmniej do końca umowy. Co będzie potem dziś za bardzo nie wiadomo, a
    NBOXA z HDD i E2 można kupić poniżej 300zł.

  • 15. Data: 2013-03-26 13:19:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 12:33:15 +0100, BaX napisał(a):

    > Ale masa ludzi ma MR z C+ na "starych kartach" i będzie jeszcze niało
    > przynajmniej do końca umowy. Co będzie potem dziś za bardzo nie wiadomo, a

    Sam tak mam. Po odejściu z enki to było jak nowy świat. Wolny.

    > NBOXA z HDD i E2 można kupić poniżej 300zł.

    Zauważ łaskawie, że jak ktoś ma karte, to zazwyczaj ma już do niego tuner.
    Nie do końca rozsądne jest posiadanie karty bez tunera (choć jak lubisz, to
    nie będę cię do niczego zmuszać), a pytanie brzmiało co TERAZ zrobić
    odchodząc z enki.

    Są informacje, że niektórzy dystrybutorzy mają jeszcze stare karty C+ i
    podobno nawet da się podpisać umowę. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
    Być może chodzi o to, że da się jeszcze dobrać dodatkową kartę do MR jak
    ktoś ma już umowę z C+.

  • 16. Data: 2013-03-26 14:06:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-25 22:51, Waldek Godel pisze:

    > Zdrowo się wieszały i na początku kosmicznie muliły. Bardziej uwierzę
    > relacjom kilkudziesięciu użytkowników niż jednego.

    Sądzę, że bohatersko walczyły z błędnymi sektorami na dysku. W każdym
    razie te 250 GB. Też tak miałem. Na jakiś czas pomogło wpisanie jakichś
    kodów serwisowych a le potem było coraz częściej, puste nagrania,
    których się nie dało otworzyć, mulenie po kilkanaście sekund., itd.
    Wymienili mi na 500GB i mam spokój.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2013-03-26 16:05:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 14:06:47 +0100, Mario napisał(a):

> [...]
    > kodów serwisowych a le potem było coraz częściej, puste nagrania,
    > których się nie dało otworzyć, mulenie po kilkanaście sekund., itd.

    A ja sądzę, że nie. Bo jak mi pierwszy recorder z 2006 roku padł już
    kompletnie w 2009 roku, to dostałem nowy, z dyskiem 2.5 i bez wentylatora.
    I już nowy mulił tak samo. To było zależne od wersji oprogramowania, czasem
    było lepiej czasem gorzej. W każdym razie czasem trzeba było poczekać z 5
    sekund żeby zareagował na wciśnięcie guzika na pilocie. Albo reagował
    szybko, ale operacja trwała sporo dłużej.
    Dosyć zdrowo zaczął mulić po wprowadzeniu wyświetlania faktur. No ale kogo
    obchodzi wygoda uzytkownika, jak firma postanowiła zaoszczędzić na druku
    faktur i już.

  • 18. Data: 2013-03-26 16:07:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Sam tak mam. Po odejściu z enki to było jak nowy świat. Wolny.

    > Zauważ łaskawie, że jak ktoś ma karte, to zazwyczaj ma już do niego tuner.

    Ale jaki tuner i jaką kartę? Przecież z eN tunery były i tak powiązane z
    kartami więc nawet po rezygnacji albo wracają do eN albo jak nawet nie to
    stają się bezyżyteczne. Masa ludzi nadal ma tunery SD z kartami C+, a ci co
    mają HD z kartami to i tak te tunery HD w większości są wynajęte, w
    przypadku tunerów PVR jest tak w 100%. Rezygnacja oznacza oddanie tunera i
    karty lub samej karty, zostają wtedy z tunerami wartymi nic, lub prawie nic.

    > Nie do końca rozsądne jest posiadanie karty bez tunera (choć jak lubisz,
    > nie będę cię do niczego zmuszać), a pytanie brzmiało co TERAZ zrobić
    > odchodząc z enki.

    A jakie masz wyjście ODCHODZĄC z ENKI? Przecież i tak miałeś karte i tuner
    od nich, a po rezygnacji jedno i drugie zdajesz (?), przy migracji do NC+
    dostajesz nowy komplet, tak?

> [...]
    > podobno nawet da się podpisać umowę. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
    > Być może chodzi o to, że da się jeszcze dobrać dodatkową kartę do MR jak

    ZTCW nie ma już możliwości 'dokupienia' MR na starych warunkach, tyle że
    same APS-y do końca nie wiedzą co mogą, a co nie.