    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Date: Tue, 26 Mar 2013 15:05:12 +0000

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 14:06:47 +0100, Mario napisał(a):

    > Sądzę, że bohatersko walczyły z błędnymi sektorami na dysku. W każdym
    > razie te 250 GB. Też tak miałem. Na jakiś czas pomogło wpisanie jakichś
    > kodów serwisowych a le potem było coraz częściej, puste nagrania,
    > których się nie dało otworzyć, mulenie po kilkanaście sekund., itd.
    > Wymienili mi na 500GB i mam spokój.

    A ja sądzę, że nie. Bo jak mi pierwszy recorder z 2006 roku padł już
    kompletnie w 2009 roku, to dostałem nowy, z dyskiem 2.5 i bez wentylatora.
    I już nowy mulił tak samo. To było zależne od wersji oprogramowania, czasem
    było lepiej czasem gorzej. W każdym razie czasem trzeba było poczekać z 5
    sekund żeby zareagował na wciśnięcie guzika na pilocie. Albo reagował
    szybko, ale operacja trwała sporo dłużej.
    Dosyć zdrowo zaczął mulić po wprowadzeniu wyświetlania faktur. No ale kogo
    obchodzi wygoda uzytkownika, jak firma postanowiła zaoszczędzić na druku
    faktur i już.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.