  • 1. Data: 2013-03-22 12:37:21
    Temat: jaka oferta BEZ DEKODERA?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Jaka oferte tv satelitarnej wybrac zeby ogladac na dekoderze wlasnym?
    Tak sie sklada, ze wlasnie brat mi przyslal z Niemiec najnowszego
    wypasionego Dream-Box'a przy ktorym te dekodery oferowane przez
    tutajszych operatorow to przepraszam bardzo ale to zalosny tandetny
    szmelc...

    Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
    posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

  • 2. Data: 2013-03-22 13:23:54
    Temat: Re: jaka oferta BEZ DEKODERA?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    7...@l...googlegroups.com
    *Yerine Ictimai* napisał(-a):

> [...]
    >
    > Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
    > posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

    Może jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z samą kartą żeby ją wykorzystać
    w module CAM i własnym dekoderze. W końcu jeszcze rozprowadzają dekodery
    które w C+ parowane z kartami nie były
    http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-03-22 14:21:04
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Big Jack wrote:

    > Moze jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z sama karta zeby ja ˝wykorzystac˝
    > w module CAM i wlasnym dekoderze.

    Jak to "moze dostaniesz"... Trzeba tam "specjalnie" z kims rozmawiac w
    ich info-linii, a moze "posmarowac" czy co...?
    A moze tam trwa wlasnie walka o wladze i "nie wie prawica co robi
    lewica"? ;)

    > jeszcze rozprowadzaja dekodery
    > ktore w C+ parowane z kartami nie byly
    > http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

    skad wiesz, ze nie sa i ktore to z nich modele?

  • 4. Data: 2013-03-22 15:02:15
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-22 12:37, Yerine Ictimai pisze:
    > Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
    > posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

    Dołączam się do pytania jako właściciel normalnego dekodera z dwoma
    wolnymi gniazdami na karty.

  • 5. Data: 2013-03-22 17:07:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Może jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z samą kartą żeby ją wykorzystać w
    > module CAM i własnym dekoderze. W końcu jeszcze rozprowadzają dekodery

    CAM-y i opcje dodatkowe, a pewnie i spore rabaty od cen podstawowych pojawią
    się pewnie za kilka miesięcy, więc każdy który kupi nc+ wcześniej nie jest
    zbyt bystry.

  • 6. Data: 2013-03-22 17:30:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@7...googlegroups.com
    *Yerine Ictimai* napisał(-a):

    > Jak to "moze dostaniesz"... Trzeba tam "specjalnie" z kims rozmawiac w
    > ich info-linii, a moze "posmarowac" czy co...?

    Bo nie wiem, czy jeszcze jest taka możliwość żeby wziąć samą kartę, bez
    dekodera z którym byłaby sparowana.

    > skad wiesz, ze nie sa i ktore to z nich modele?

    ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/pvr-box-hd-p
    ace
    ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/pvr-box-hd-2
    50-gb-philips
    i ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/box-hd-phili
    ps
    były w C+ (pod inymi nazwami) i nie były parowane z kartami. Z tym
    ostatnim jest ciekawa sprawa. Podobno już miał być nigdzie niędostepny
    (istniała możliwość jego wykupienia na własność), a tu wyskakuje jak
    królik z kapelusza :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2013-03-25 10:49:19
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-03-22 15:02, Trybun pisze:

    > Dołączam się do pytania jako właściciel normalnego dekodera z dwoma
    > wolnymi gniazdami na karty.

    SMART HD.
    --
    Jingiel

  • 8. Data: 2013-03-25 17:57:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > SMART HD.

    Żadna oferta, sporu nie ma.

  • 9. Data: 2013-03-25 21:45:40
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Żadna oferta, sporu nie ma.

    Ciebie z tym sportem i polską piłką porąbało już na całego. Po
    pierwsze to nie ty zadawałeś pytania, więc nie przypisuj sobie, że
    odpowiedzi są tylko dla ciebie. Po drugie nie każdy jest takim idiotą,
    żeby oglądać polska piłkę kopaną.

  • 10. Data: 2013-03-25 21:53:15
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Żadna oferta, sporu nie ma.

    Do tej pory psalmy pochwalne prawiłeś na temat C+, już się odmieniło? A
    może CP przeprosisz teraz?