  • 1. Data: 2009-08-01 19:48:00
    Temat: Jutro na Discovery program o fabryckach motocykli
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Od 2 sierpnia o godz 9-00 na Discovery channel startuje nowy program "Na
    pelnym gazie" .

    W kazdym z 8 odcinkow emitowanych co tydzien bedzie mozna zobaczyc po jednej
    z 8 fabryk motocykli
    (w pierwszym odcinku honda).

    ps. swoja droga przydalo by sie to nagrac.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

    Sprzedam
    http://www.motoklamoty.pl/index.php?autor=mr

  • 2. Data: 2009-08-02 08:27:24
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    mr wrote:
    > ps. swoja droga przydalo by sie to nagrac.

    to ps mam nadzieję, że nagrałeś bo nie mam discovery.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 3. Data: 2009-08-02 18:14:00
    Od: marider <m...@g...pl>

    mr pisze:
> [...]
    > z 8 fabryk motocykli
    > (w pierwszym odcinku honda).
    >
    > ps. swoja droga przydalo by sie to nagrac.

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6881977,Motocyklisci_d
    o_telewizorow_marsz_.html

    Przypadkiem dzis rano wlaczylem Discovery, program niezly.. A pozniej
    byl "Ultimate Biker Challenge" tez ciekawie gosc prowadzil wiec zobacze
    za tydzien czy to samo bedzie:

    09:00 Na pełnym gazie Honda
    10:00 Prawdziwi motocykliści Włochy
    10:30 Prawdziwi motocykliści Francja

    Pzdr
    PS: nagrac nie nagram bo nie mam jak.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 4. Data: 2009-08-02 19:03:14
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Przypadkiem dzis rano wlaczylem Discovery, program niezly.. A pozniej byl
    > "Ultimate Biker Challenge" tez ciekawie gosc prowadzil wiec zobacze za

    Prawdziwi motocyklisci juz lecieli - to jest powtorka - w Polsce bedzie o
    zuzlu i motorach zuzlowych zdaje sie ,,,

  • 5. Data: 2009-08-02 19:12:57
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    > byl "Ultimate Biker Challenge" tez ciekawie gosc prowadzil wiec zobacze za
> [...]

    .
    Na 99 % nie bedzie to samo :)

    Zosotalo jeszcze 7 odcinkow a w nich jeszcze:
    suzuki,yamaha,kawasaki,bmw,bimota,ducati,mv agusta.

    Ja czekam najbardziej na mv aguste i bimote.

    Odcinka z dzis nie nagralem bo nie posiadam nic do nagrywania.

    Tak czy inaczej program jest super i przydalo by sie nagrac wszystkie
    odcinki.

  • 6. Data: 2009-08-02 19:32:17
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "mr" <f...@o...plSKASUJTO> wrote in message
    > Zosotalo jeszcze 7 odcinkow a w nich jeszcze:
    > suzuki,yamaha,kawasaki,bmw,bimota,ducati,mv agusta.
    >
    > Ja czekam najbardziej na mv aguste i bimote.

    A ja jeszcze bym chcial ducati;)

    > Tak czy inaczej program jest super i przydalo by sie nagrac wszystkie
    > odcinki.

    Pare uwag co do tlumaczenia - "motor" i "motocykl" uzywane w 100% zamiennie,
    krecace sie do 18.000 obr/min cylindy, albo jak byk napisane (przy CB 750),
    ze ma 67KM, a slysze "moc 65KM". Niemniej program ciekawy, ale o hondzie
    mniej wiecej tyle samo bylo w Auto-Technice Motoryzacyjnej... jedyny bonus
    na discovery to jak sie skladalo stara cebre i goldasa;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2009-08-02 20:12:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ps. swoja droga przydalo by sie to nagrac.

    Nagrał ktoś ?
    WOJO

  • 8. Data: 2009-08-03 09:50:57
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    mr wrote:
    > Od 2 sierpnia o godz 9-00 na Discovery channel startuje nowy program
    >
    > ps. swoja droga przydalo by sie to nagrac.

    Poszukaj tu http://www.youtube.com/profile?user=zonkilos&view=pl
    aylists

    pzdro
    Tmek

  • 9. Data: 2009-08-04 09:17:29
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h54po8$gh7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Pare uwag co do tlumaczenia - "motor" i "motocykl" uzywane w 100%
    > zamiennie, krecace sie do 18.000 obr/min cylindy, albo jak byk napisane

    off topic na jakims discovery albo bbc discoveropodobne, nie kojarze juz
    teraz był program o rzezi w Turcji, na początku wieku. Ormian nazwali tam
    armeńczykami - sic!!! Sie dziwie lektorowi, chyba że już mają redukcję
    kosztów i czyta maszyna?

    --
    pzdr smoq