    From: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Joby Gorillapod
    Date: Tue, 14 May 2013 19:28:25 +0200

    > Nb. minął prawie dokładnie rok, więc w Lidlu znowu widziałem w
    > sprzedaży dokładnie te same podróbki Gorillapodów.

    Oglądałem dzisiaj w Lidlu tę podróbkę - IMHO ma niewiele wspólnego z
    oryginałem (a taki posiadam): nóżki kiepsko się trzymają w zawiasach,
    sama konstrukcja nóg jest jakaś inna - oryginał lepiej trzyma kształt,
    jaki im się nada, poza tym gumowe perścienie na każdym ogniwie dodatkowo
    poprawiają "chwytliwość" statywu.

    Na plus podróby należy zapisać minigłowicę kulową (o ile trzyma).

    Moim zdaniem nie warto tego w ogóle kupować, chociaż ewentualna strata
    finansowa nie jest duża :)

    Pozdrawiam,

    Piotr