    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 28 Jun 2020 13:28:41 -0700 (PDT)
    <9656927402$20200626092554@squadack.com> <rd4beu$unl$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <rd5mup$nsp$1@dont-email.me>
    <fsfmqpxe7839.1oaky23c4rgv8$.dlg@40tude.net>
    <5ef71a03$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <5ef7404b$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ef8a549$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <19o170td8bxmf.dqsc9xhctb6j$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Jeszcze o elektrycznych
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakoś nie wyróżniam górników. Reszta to takie same batony jak górnicy. Już Ci kiedyś
    wytłumaczyłem na przykładzie że kurier to praca wymagająca inteligencji. Udowodniłem
    że IQ=90 dla kuriera to w sam raz bo o ile żeby zapierdalać z paczkami na piąte
    piętro potrzeba nie więcej niż 80 to żeby zdać na PJ trzeba minimum 90. Te dwie
    wartości się nie sumują. Żadnej tezy nie zamierzam bronic bo dla takich co mają max
    90 nie warto. Podważałem i poważam idee zakładania paneli bo to się zwyczajnie nie
    opłaca a na dodatek zubaża państwo bo sami nie produkujemy paneli. Jeśli coś ma być
    masowo sprzedawane w jakimś państwie to musi być w tym państwie masowo produkowane.