  • Data: 2020-06-29 08:45:49
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 28 Jun 2020 10:56:31 -0700 (PDT), WS

    > Pewnie wiekszosc dojazdow da sie przewidziec, ale kilka procent to tel.
    > od zony/znajomych/... "podjedz do mnie/ gdzies tam, bo sprawa super
    > pilna".

    Przecież to jest sprawa indywidualna. Zresztą taka sytuacja jak powyżej to
    bardziej z chłopcem na posyłki mi się kojarzy niż z rzeczywistym życiem.
    Żeby się nawet na kilka procent na pilnie zjawiać do znajomych czy nawet
    żony, i to jeszcze tak, żeby zasięgu nagle brakowało. Jak dla mnie (po raz
    kolejny w podobnej dyskusji) szukasz dziury w całym.

    > W moim dieslu nie lubie jezdzic na oparach, bo zazwyczaj wtedy
    > okazuje sie, ze na juz musze gdzies byc, ale dotankowanie to 2 min (z
    > tym, ze nie na mojej ulubionej stacji, ale jakos przezyje dolanie 20-30
    > litrow) ;) Jesli ktos jezdi kilka km odziennie, to nie problem, ale ja i
    > tak bym wybral rower (w sumie tak robie ;) ), ale juz dobrych kilka razy
    > wracalem szybciusio rowerem do garazu i jazda samochodem...

    Zawsze możesz blokadę zrobić i operować sprzedażą prądu tylko w 30%. 150km
    chyba by Ci wystarczyło żeby do żony PILNIE dojechać -- zakładam że jednak
    mieszkacie i pracujecie w tym samym mieście.

    --
    Pozdor
    Myjk