  • Data: 2009-02-26 14:47:44
    Temat: Re: Jeszcze jedno porownanie af
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at pisze:
    > jezeli w ten sposob testujesz AF to lepiej daj sobie spokoj
    > wielokrotnie pisalem , ze na czarna kreske na bialym tle jeszcze jako
    > tako lapie.
    > I to jest blad tej metody , raz ze ma malo wspolnego z warunkami
    > realnymi gdyz na taki kontrast ostrzy sie b rzadko , a dwa , ze na
    > tak kontrastowy obraz jest w stanie wyostrzy dobrze.
    > jak a jest ta sigma jasna ?
    > jesli 5,6 to jest to akurat zakres ze GO zaczyna wyraznie kompensowac
    > bledy AF - czyli na oko nic nie mozna powiedziec.

    Zgadnij jaka była przysłona. Konkurs jest trudny, wymaga umiejętności
    czytania liter, ale da się wygrać.

> [...]
    > znakiem
    > np niech to bedzie szachownica jasno szara , ciemniejsza itd itp az
    > do szarnej i pomierz granice czulosci od ktorej zaczyna reagowac. Ale
    > jesli oceniasz na oko to przyloz przynajmniej jakas miarke aby ocenic
    > gdzie ostrzy AF.
    > Takie pomiary i testy na oko sa d.d. - owszem dla amatorszczyka
    > wystraczaja.
    > no nie roszczarowales mnie , myslalem ze sie czegos dowiem a tu nic
    > taka wtopa .
    > zanizasz poziom grupy ostatno i to mocno.

    No, puść jeszcze bąka na koniec.

    A następnego testu robić nie będę, bo wystarczy, że powiem, iż wynik
    będzie ten sam. Poza tym wykonywałem te testy w praktyce tysiące razy, o
    czym można się przekonać np. tu:
    http://www.deltim.com.pl/
    albo tu:
    http://www.ergo.net.pl/
    albo w dziesiątkach innych miejsc, nawet nie wiem gdzie.

    PS. Kiedy znowu zmienisz ksywę? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl