  • Data: 2012-11-22 09:31:08
    Temat: Re: Jestem przeciw !
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //Zapomniałeś dodać, że te 48 mln ma ordnung wchłonięty z mlekiem
    matki. Po prostu nie zbliżą się do przejścia bez zamiaru przejścia.

    48 mln to liczba posiadaczy PJ w DE, pieszych jest troche
    wiecej ...wczoraj widzialem jakiegos kolesia opartego o slup tuz przed
    przejsciem, stal i pisal sms-a a jak skonczyl tu ruszyl 4-ry litery i
    wszedl na przejscie, tak samo zachowuja sie tureckie ... dyskusje w
    roznych miejscach (w tym przed pasami to ich specjalnosc)

    ps tysiace polskich kierowcow w DE bez problemu jezdzi wg powyzszych
    przepisow dopiero jak wroci do kraju to napotyka na "merytoryczne"
    przeszkody, wiec moja popozycja jest taka: nie robcie z siebie blaznow
    (przynajmniej w tym temacie) ...i nikogo tu nie mam zamiaru
    obrazic ...

    P.