  • Data: 2012-11-22 09:19:29
    Temat: Re: Jestem przeciw !
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >jakies 48 mln Niemcow rozwiazuje ten dylemat kazdego dnia, wiec jesli
    >sugerujesz ze jest to nie do zrobienia to albo jestes niezle opozniony
    >albo trollujesz ... no wiec a czy b ?

    No wiec jestem obecnie na "urlopie tacierzynskim", czy jak to sie zwie, to mam
    ostatnio dosc spore rozeznanie w tym temacie bo czesto popylam z wozeczkiem w miescie

    w ktorym sie urodzilem zwanym stolyca i jestem za- la- ma- ny :)
    Celowo bawie sie i badam jak to wyglada, stajac blisko przy przejsciu i moze 1/20 w
    ogole zwolni, ale gdy widzi, ze nie wchodze - nie robie ruchu skierowanego na
    przejscie, dodaje gazu i pooooszedl.
    Najbardziej osatatnio wkurwil mnie mlody pajac z mamusia w srodku, ktory przejechal
    prawie po kolkach od wozka zza innego samochodu. Oboje sie zatrzymali na swiatlach
    skrecajac na skrzyzowaniu na 2 pasmowce (Powstancow Sl.), ale ten gdy zobaczyl, ze
    jest 2m luzu to nie poczeka az ludzie przejda tylko po butach.
    Wydaje mi sie, ze juz kiedys pod tym wzgledem bylo lepiej, ale niestety znowu sie
    cofamy, a nie chcialbym, zeby to wygladalo np. jak w Brazylii, w ktorej bywam 3
    miesiace w roku - nie bede opowiadal :)

    sz.