  • Data: 2010-09-23 15:05:59
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    >http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJa
    rmarkMioduIWina#
    aZarskimRatuszu#

    Witam,
    kiedyś miałem "to szczęście" zrobić taki reportaż z podobnego
    jarmarku. Fotek zrobiłem chyba jeszcze więcej.
    Nie przyszło mi do głowy pokazać w redakcji wszystkich fotek, a tylko
    30.

    Obejrzałem Twoje 3 - pozostałe pewnie nie różną się za bardzo - a mi
    szkoda na to czasu. Nic ciekawego.

    Dlaczego jest tak mało krytykujących? A kto by to wszystko obejrzał,
    jak temat tak strasznie nieciekawy!!!!

    Podsumowując: jak bym miał 50D, to szkoda by mi było przycisku do
    wyzwalania migawki na takie "profesjonalne fotografie"!

    Pozdrawiam
    Les

    PS.
    A swój reportaż robiłem kompaktem - kolorki były fajniejsze :-)