  • Data: 2010-09-24 18:08:39
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-22 11:59, Andrzej B. wrote:
    > Śmieszą mnie ludzie, którzy fotografują kompaktami. Żal bierze, jakie foty
    > ludzie robią lustrzankami. Trzeba mieć co najmniej 50D, żeby robić takie foty
    > jak ja. Patrzcie na moje dzieła. Na pewno nie znajdzie się nikt, kto je skrytykuje:
    >
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100519WiezaNa
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    Pomijając badziew tych zdjęć i totalną amatorszczyznę i nudę w
    kadrowaniu, naświetlaniu i ujęciu co jest tematem zdjęcia, nasuwa mi się
    jedno pytanie - jaki PROFESJONALNYM szkłem robisz te wspaniałe foty? Nie
    dość, że większość jest poruszona, to praktycznie każde jest nieostre i
    wyostrzane w jakimś sofcie. Masz 50D i nieumiesz skalibrować sobie AF do
    konkretnego szkła czy po prostu to kolejny powód, który ma świadczyć
    jakim profesjonalistą jesteś?