    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jestem pelen podziwu
    Date: Thu, 3 Jan 2013 15:49:48 +0100

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50e5798a$0$1318$65785112@news.neostrada.pl...
    > Interes musi się kręcić co widać w reklamach telewizyjnych, które i tak
    > stanowią już większą część programów, a za które jeszcze każą płacić.

    No, a praktykowane co jakiś czas kinowe "noce reklamożerców"? Bilet ZTCP
    kosztujący nie najmniej, czyli oglądam reklamy i jeszcze za to płacę... nie,
    nie ja. Chcą mie tam widzieć? Proszę bardzo, płacą 20 zyla za jedną reklamę
    (do tego wszelkie podatki, ZUSy, srusy, itd, ja dostaję żywą, czystą gotówkę
    netto), to już wstaję od stołu i idę.

    > Niedługo zaś oglądanie reklam będzie obowiązkowe.

    A nie jest? No wiem, formalnie to nie, ale to się czuje, że
    "wicie-rozumicie", mocno zawoalowane... Wspólna paczka z "fejzbukiem" - i to
    i to widać/słychać/czuć wszędzie, i tego i tego ma się powyżej uszu, nie
    opędzisz się, jak od upierdliwego komara wieczorem w lesie. Jak w dowcipie o
    Leninie, otwieram radio..., otwieram TV..., boję się lodówkę otworzyć.