  • Data: 2013-01-03 17:38:45
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkebak4.jt4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > No właśnie mam nieodpoarte wrażenie, że jednak nie jest. W Internecie

    Wiadomo, oficjalnie i półoficjalnie nie jest. Ale jak takim powiesz, że to
    robisz, to piorun wzrokiem, jakbyś ojca, matkę zabił.

    > blokuję reklamy gdzie się tylko da, a da się w zasadzie wszędzie. Nikt

    No, ja też robię. Myślę, jak się dobrać do dupy spamerom, co to piszą, że
    "twój adres jest ogólnodostępny/pozyskany z dostępnych źródeł", że
    "dopuszczalne jest zapytanie (ale przy okazji wciskają co i za ile), czy się
    zgadzasz", do tego opt-out oczywiście "Aby nie otrzymywać takich wiadomości,
    kliknij tu/wyślij pustego maila tu..." (ta... oczywpiździe, jeszcze co...)
    (Ostatnio firma Polmedex)

    > mi tego nie utrudnia, wręcz przeciwnie, wszyscy ułatwiają. To ma dość

    Ułatwiają z pewnością nie ci, co te reklamy rozsyłają. Ci, to by najchętniej
    zrobili bez możliwości wypisu, albo trudno osiągalny opt-out

    > proste wytłumaczenie -- wszystkie badania wskazują, że wszelkiej maści
    > adblocków używa nie więciej niż kilka procent populacji. A jak używa,
    > to dobrze wie co robi -- nie chce oglądać, nie interesuje sie tym,
    > i tak się nie skusi. No to co się takimi chwastami przejmować? Tym
    > bardziej, że za wyświetlanie reklamy zwykle trzeba zapłacić, a po co
    > marnować kasę na darmozjadów?

    Niektórzy tak robią, że po reklamie tak potraktowanej, zostaje pusty placek,
    czasem latający po ekranie.
    Ja niektórym spamerom odpisuję, że ależ owszem, czekam na nich z otwartymi
    rękami, ale warunek jest, że płacą mi a. od ilości wysłanych mi reklam, b.
    od ich rozmiaru, c. od gotowości, czasem coś jeszcze dodam, podpisujemy
    umowę, płacą wszystkie podatki. Ceny podaję oczywiście takie, że im się nie
    opłaci.
    To tak, są chwasty, kradną mój czas, zasoby sprzętu (wolę oglądać gołe baby
    na pornostronach, ale tylko tych, co sam wybiorę), pośrednio pieniądze.