  • Data: 2013-01-03 19:45:09
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkebfv3.kgd.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Gdzie, kiedy, jak?! Naprawdę nie spotkałem się z czymś takim.

    Niuanse, rzadkości, ale wymowne.

    > Spam to całkiem co innego, to nie reklama, tylko walenie na oślep

    Tak, ale nie tak rzadko zawiera reklamę.

    > z nadzieją skuteczności mniejszą niż jeden do miliona - tak to jest
    > skalkulowane. Tym bardziej nie patrzą wilkiem, gdy się do wora ładuje.

    Ja w ogóle ich omijam. Nie oponuję, aby się nie nakręcić, bo wtedy wynikła
    by ostra chryja, a takich sytuacji unikam.

    > Spamfilter mam skuteczny, przez długie lata wyuczył się swego rzemiosła,
    > odcedza dziennie ze setkę głupot, a co ma przepuszczać, przepuszcza.

    Na całe szczęście, w moich skrzynkach pocztowych też skuteczność jest dość
    wysoka. Najskuteczniej mam chyba w Home.PL, gdzie przesmyknie się coś nie
    częściej, niż na 1-2 kwartały 1-2 sztuki.

    > Jak się raz na kwartał coś trafi, to oglądam cudo z bliska i zastanaiam
    > się, jak się spryciula prześliznął. Ze dwa lata temu trafił się jeden,

    Ja po prostu kasuję, plus CTRL-W,Z w OE, przeważnie pomaga.

    > wyjątkowo durny spamer (jakieś paskarskie kredy wciskał), co od razu
    > wysłał
    > "niezamówioną ofertę handlową". Miał dodatkowego pecha, bo w abuse u jego
    > operatora był możliwy do odhaczenia ptaszek "powiadomić prokuraturę".

    Zastanawiam się, czy nie podsyłać odpowiedzią zwrotną, tego adresu:
    http://spamerom.gourl.org, sprawdziłem, zawartość nadal jest.

    > Po kilku tygodniach zaprosili mnie na krótkie przesłuchanie na policji,
    > a po następnych kilku przyszło zaproszenie z sądu, że gdybym chciał się
    > troche pogapić na to cudo, to też będę mógł (nie skorzystałem, zwłaszcza,
    > że było wcześnie rano).

    Ja chyba też bym nie poszedł...

    > Korzystam z adblocka, dodawania domen do lokalnego DNS i z własnego
    > serwera WWW, który serwuje głównie jeden skrypt (kiedyś go tu nawet
    > pokazywałem). Nic mi po ekranie nie lata, żaden placek.

    Trochę problem się pokazuje, gdy na jakiejś stronie jest skrypt, wywołujący
    jeszcze jeden skrypt, takie kilka poziomów zagnieżdżeń.
    Ale jak w Operze wpisuję sałe domeny ze spamem i reklamami, to >95% mam
    świętego spokoju.

    > A ja nie. Nie widzę powodu by to robić.

    Bawię się z nimi. Jeszcze żaden nie zarezonował, ale może dlatego, ze
    delikatnie nadmieniam, że mam blisko do prokuratury dzielnicowej, lub coś
    analogicznego. Jak mi napierdział w domu, to ja też mu napierdzę, zakazu nie
    ma. Z bardzo rzadka napiszę po prostu, ze mają spierdalać.
    Czasem jak się wysram na reklamę, to i umysł potem spokojniejszy :)