  • Data: 2013-01-03 15:58:24
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50e5761c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po konsultacji z klientem zdecydowaliśmy, że od firmy stosującej takie
    > praktyki nigdy więcej niczego nie kupią o czym bezzwłocznie i w niezwykle
    > grzecznej formie amerykańskiego producenta poinformowałem zaczynając maila
    > od Dear , a kończąc na sicerely yours.
    > Jak grzecznośc to grzeczność...:-).

    Podziwiam Twoją odporność - ja bym im (grzecznie oczywiście, jak się wkurzę,
    to umiem odpowiednio dobrać słowa), kazał się całować w dupę, zasugerował
    http://www.ggopisy.info/opis-11031-gdy_ycie_ci_zbrzy
    do_i_stao_sie_piekem_wsad_eb_do_kibla_i_jebnij_sie_d
    eklemd.html
    (jedyne jakie znalazłem, gdzie tekst wyskakuje od razu), oświadczył, że
    rozreklamuję ich uczynność (na zasadzie "podaj dalej"), coś tam jeszcze...
    oczywiście, "dear" i "sincerely" na właściwych miejscach... :P :)
    A w postscriptum ... a to już nie nadaje się do druku :)