eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJestem pelen podziwuRe: Jestem pelen podziwu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "zapinio" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <kc26g1$gbq$1@news.mm.pl> <kc3i3c$9ae$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Jestem pelen podziwu
    Date: Thu, 3 Jan 2013 13:14:14 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 23
    Message-ID: <50e5761c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.90.219
    X-Trace: 1357215260 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1211 83.24.90.219:2289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:640168
    [ ukryj nagłówki ]

    To już ma miejsce.
    W ubiegłym roku zostałem poproszony o pomoc w naprawie rejestratorów danych
    pewnej amerykańskiej firmy.
    Ponieważ firma, która mnie o to prosiła zaprzyjaźniona więc nie odmówiłem.
    Martwe rejestratory otworzyłem, określiłem typ zastosowanej baterii litowej
    (nietypowej) której użyto, a która to bateria uległa wyczerpaniu.
    Dobrałem odpowiednik, pojechałem do dystrybutora (Batimex w Pruszkowie),
    wymieniłem baterie i...zaczęło flaszować ekranem LCD .Ponieważ żadnej
    procedury odnośnie resetowania układu w necie nie znalazłem przeto w
    najlepszej wierze napisałem maila do producenta z prośbą o podesłanie
    takowej.
    W odpowiedzi otrzymałem maila (zaczynającego sie oczywiście od Dear, a
    kończącego na regards czy sincerely yours) iż wymiana baterii może być
    zrobiona wyłącznie u producenta loco USA, a samodzielna wymiana baterii
    powoduje iż urządzenie nie może być już serwisowane u producenta i trzeba
    kupić nowe.
    Po konsultacji z klientem zdecydowaliśmy, że od firmy stosującej takie
    praktyki nigdy więcej niczego nie kupią o czym bezzwłocznie i w niezwykle
    grzecznej formie amerykańskiego producenta poinformowałem zaczynając maila
    od Dear , a kończąc na sicerely yours.
    Jak grzecznośc to grzeczność...:-).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: