    From: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jest następny geniusz :)
    Date: Wed, 27 Feb 2013 17:44:49 +0100

    "Dykus" <d...@s...wp.pl> wrote in message
    news:kglc1u$p0s$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,

    > Zaraz znajdą się tacy, co to będą chcieli papiery na legalizowane zegarki,
    > a i oprogramowanie w wideorejestratorach będzie trzeba zmodyfikować, co by
    > to liczyło... :) W sumie, będzie robota dla urzędników, a o to nam
    > przecież chodzi... :)

    Jak zaczną karać tych, co przekroczą czas o 30s, to mało będzie dyskusji, a
    i efekt powinien być.

    > A co z osobówkami? Ja mam słaby silnik i rozpędzenie się z 110 na 130km/h
    > dobrą chwilę trwa i "nagłe" wyprzedzanie takich co jadą 110, a ja chcę 130
    > ponad minutę trwa.

    1) jeździsz autostradą 110 km/h?
    2) możesz się zacząć rozpędzać wcześniej, jak widzisz wolniej jadącego
    3) możesz się rozpędzić do 140km/h, bo taka jest dop.prędkość na
    autostradzie w PL
    4) patrzysz w lusterko przed rozpoczęciem wyprzedzania, żeby nie zajechać
    komuś drogi?
    5) hamowanie ze 140km/h do 110 jest zdecydowanie latwiejsze, niż ze 140km do
    80 (piszę tu o prędkościach dopuszczalnych)
    6) wyprzedzanie samochodu osobowego jadącego 110km/h przez sam. osobowy,
    nawet rozpędzający się powoli ze 110km/h trwa o wiele krócej, niż
    wyprzedzanie TIRa jadącego 80km/h przez TIRa jadącego 82km/h

    > Mi to nie przeszkadza, ale domyślam się, że tych w Audicach ze wściekłymi
    > reflektorami, co mi siedzą na dupie, to musi krew zalewać... Ale co tam -
    > jazz w głośnikach i pełen relaks, w końcu jadę zgodnie z przepisami. :)

    Tego akurat nie do końca jestem pewien :-P

    > Może w ogóle wprowadźmy też zakaz wyprzedzania przez samochody z silnikami
    > o pojemności mniejszej niż np. 1.2 litra...

    Najpierw wprowadziłbym zakaz pisania na grupy głupot. A zaraz potem - zakaz
    jeżdżenia samochodem, jeśli nie potrafi się skorzystać z możliwości silnika
    przy wyprzedzaniu :-P

    --
    Axel