  • Data: 2013-02-28 10:11:41
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Adamaszek" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 27 lutego 2013 17:25:21 UTC+1 użytkownik Dykus napisał:

    >O, to dziwne. W większości przypadków kierowcy pasujący do Twojego
    >opisu (jedzie sobie 120, jazz, "nie przyspieszę, bo nie" itd.)
    >wyprzedzeni prawym pasem nagle dostają >małpiego rozumu, piany na
    >pysku i okazuje się, że jednak da się zredukować i docisnąć gaz.
    >Czasem nawet okazuje się, że autko potrafi się sprawnie rozpędzić do
    >160km/h - bo >przecież wariata trzeba dogonić...
    >I jakoś nie przyjdzie im do głowy, że skoro dało się ich z prawej
    >wyprzedzić, to mogli wcześniej zjechać na prawy pas i spokojnie
    >"wściekłe reflektory" przepuścić.

    Dobrze prawisz ... ale jak za wscieklymi reflektorami jada nastepne ?
    Albo teraz wsciekle daly w gaz i pojechaly 160, a normalnie by jechaly
    swoje 150 ?

    Jest jeszcze mozliwosc ze nie zmieszcza lub ledwo zmiescza ... no ale
    prawde mowiac lekkie ujecie gazu i nagle sie robi znacznie wiecej
    miejsca..

    J.