-
31. Data: 2009-09-10 13:26:02
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
news:h8asko$13k$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:
>
>>> ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie
>>> zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i
>>> kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez
>>> specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy,
>>> albo ja zle patrze
>
>> Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci
>> serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana
>> siecia.
>
> Z Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi, więc co to za argument?
> :-P
To nie argument lecz moja subiektywna opinia i tyczy wylacznie kosztow a nie
gulowatosci sieci serwisowych. Nie zaplace 1600 PLN za wymiane plynu
hamulcowego. Z Trujfem zas radza sobie w Polsce az 2 serwisy autoryzowane i
Pan w Jelczu-Laskowicach ;)
> A z kompjutrami w dżapsach to tak pierwszy lepszy serwis daje radę?
Nawet nie probuje miec o tym pojecia jako ze, jak byles uprzejmy zauwazyc,
nie ogarniam z faktu ze z "Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi"
>> Zakup padaki to tylko czesc kosztow.
>
> Paradoksalnie właściciele Bum rzadko miewają aż takiego pecha (wiem, wiem,
> przypadek Essoxa). Innym problemem jest małość sieci serwisowej dobrze
> robiącej Bumy - W Wawie Motomirek i gość z serwisu Fusa, dalej Biała
> Podlaska, a następny dobry, to zdaje się dopiero Berlin.
Tak. EOT u mnie.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
32. Data: 2009-09-13 00:30:02
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>
Grzegorz Rogala napisał(a) :
> Jogurt pisze:
>> TBSZ jak znam zycie chyba ze wolisz korespondencyjnie. BTW: masz jeszcze
>> Szkaradeo? ;)
> Szkaradeo bylo nie moje i juz dawno zmienilo wlasciciela.
>> Niesmiertelne kwestie "jak bede wygladal", "jaki kask na czopka", "czy na
>> czopku moge w teksach" uwazam za malo istotne lecz, fakt, bardzo zabawne.
> "wyglad" byl uzyty jako skrot myslowy oznaczajacy wygode na motocyklu, na
> za malym motocyklu jest po prostu jak na psie ;)
Ojtam ojtam. Dawałem radę na małej virago.
> No wlasnie, przed pierwsza jazda tez tak zakladalem, ze to bedzie kanapa
> bujana smutnoczoperowa, a tak wlasnie nie jest.
Chmmm. może obadam tego triumpha... Ale na razie DL mi styka.
--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli
-
33. Data: 2009-09-13 00:33:32
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>
Kefir napisał(a) :
> Elou!
> "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
> news:h8aftb$gs$1@news.task.gda.pl...
>> Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
>> news:h8ad90$v0o$1@news.onet.pl...
>>> wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie
>>> absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli
>>> ostro z pazernoscia wiec dostali mentalnego bana.
>> ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie
>> zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i
>> kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez
>> specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy,
>> albo ja zle patrze
> Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci
> serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana
> siecia. Zakup padaki to tylko czesc kosztow.
Nieprawda ! Jest już kilka warsztatów mocno konkurenyjnych do ASO.
GS jest w sumie ciekawą alternatywą. Znam co najmniej dwóch ujeżdżaczy
którzy mocno chwalą. Jeden właśnie zmienia 1200GSa na 1200GS Adventure.
--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli
-
34. Data: 2009-09-13 00:35:53
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>
Kefir napisał(a) :
> Elou!
> "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
> news:h8asko$13k$1@inews.gazeta.pl...
>> On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:
>>>> ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze
>>>> powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych
>>>> na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do
>>>> odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje,
>>>> wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze
>>> Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci
>>> serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana
>>> siecia.
>> Z Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi, więc co to za
>> argument? :-P
> To nie argument lecz moja subiektywna opinia i tyczy wylacznie kosztow a
> nie gulowatosci sieci serwisowych. Nie zaplace 1600 PLN za wymiane plynu
> hamulcowego.
Urban legends. Klient ostatnio zapłacił za wymianę płynu w GSie 200 zł. Z
plynem.
--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli
-
35. Data: 2009-09-13 05:14:02
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: AlF <s...@g...com>
Grzegorz Rogala wrote:
> A tak a propo's Tigera to przypomina mi ón troche poprzedniego Fazera
> 1k, z tym, ze jest slabszy.
WTF - z fazerem?
-
36. Data: 2009-09-14 11:12:36
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
AlF pisze:
> WTF - z fazerem?
A po polsku?
:>
--
pozdr
Rogal
DRZ400E
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl
-
37. Data: 2009-09-15 18:30:51
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości
news:h8ac2o$rll$1@news.onet.pl...
> Elou!
> "Jasio" wrote in message news:h88fgs$sss$1@inews.gazeta.pl...
>> Weź mi wskaż jakies słabe strony H-D xr 1200.
>
> Sorry, mam bardzo waska specjalizacje. Poza tym podales jedyny model
> ze tej stajni ktory, choc pewnie tylko udaje maszyne do Dirt Tracku,
> bardzo mi sie podoba. Podobnie, zreszta jak sam Dirt Track - szkoda
> ze u nas sie nie przyjelo bo zabawa swietna i niezbyt kosztowna,
> potrzebne sa tylko stalowe jaja ;)
Zapierdala, że aż miło.
Hamuje jak ta lala.
Aha - pamiątkę też mam, dziury w spodniach po prawej stronie, bo
Remusa wydech nie ma podwójnych ścianek
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj