  • 11. Data: 2009-09-10 08:06:46
    Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    news:h88fgs$sss$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty, wskazywator! (:
    >
    > Weź mi wskaż jakies słabe strony H-D xr 1200.

    Sorry, mam bardzo waska specjalizacje. Poza tym podales jedyny model ze tej
    stajni ktory, choc pewnie tylko udaje maszyne do Dirt Tracku, bardzo mi sie
    podoba. Podobnie, zreszta jak sam Dirt Track - szkoda ze u nas sie nie
    przyjelo bo zabawa swietna i niezbyt kosztowna, potrzebne sa tylko stalowe
    jaja ;)
    BTW, pewnie malo kto wie ze, podobnie jak w fantastycznej VeeeFar, rozrzad
    jest tam na kolach. No, powod bardziej prozaiczny: walki w bloku (OHV) ale
    fakt pozostaje ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-09-10 08:27:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to
    > takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?

    Mowie za siebie, przecietniutkiego zjadacza chleba ktory uwielbia jezdzic i
    nie posiada potrzeby manifestacji swego statusu materialnego: wspomniana
    stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu
    na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z pazernoscia wiec dostali
    mentalnego bana.

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-09-10 08:55:18
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 09 Sep 2009 21:08:25 +0200, Grzegorz Rogala <a...@g...pl>
    wrote:

    >w Poznaniu jest firma ktora tak btw naprawia takie uszkodzenia.

    O, jaka? Kantorski?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 14. Data: 2009-09-10 09:07:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie
    > absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z
    > pazernoscia wiec dostali mentalnego bana.

    ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie
    zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i
    kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez
    specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo
    ja zle patrze

  • 15. Data: 2009-09-10 09:17:13
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Jogurt pisze:

    > Gdybysmy sie wszyscy zgadzali to byloby nudno. Ciesze sie ze
    > zmobilizowalem do wypowiedzi Starego Precla z Wielkim Doswiadczeniem
    > przy ktorym moje 3 grosze to maly pikus ;)
    Przypomnij mi zebym przy najblizszej nadazajacej sie okazji kopnal Cie w
    dupe dobrze?

    > Pragnalbym jedynie zwrocic uwage ze moja odpowiedz tyczyla pytania w
    > ktorym nie podano warunkow brzegowych i nie napomknieto czy od motocykla
    > oczekuje charakteru czy tez posluszenstwa.
    Kolega pytajacy sie podal wzrost i mase w ktoryms z postow.
    A przy tych warunkach jezeli nie chce sie wygladac na motocyklu jak na
    psie to trzeba zanabyc cos rozmiarowo duzego.

    > A wef Tygrysie to sobie zwieksz lekko przelozenie wtorne, inna rzecz ze
    > jedynka moze wtedy okazac sie juz nieakceptowalnie dluga ;)
    Eee bedzie dluzsza nie zaszkodzi ;)
    Ale mi bardziej chodzi o to, ze nie moge wyczuc na jakim przelozeniu
    jade czy 4 czy 5 czy 6 tygrys ciagnie tak samo do przodu. Zmiana
    wtornego przesunie tylko vmax na poszczegolnych biegach.

    > Poza tym, Klocusia absolutnie nie
    > podejrzewam a Kryhu robi fajne foty i bez prawnika nic wiecej nie powiem ;)
    Cykor i wazelina :>
    A tak a propo's Tigera to przypomina mi ón troche poprzedniego Fazera
    1k, z tym, ze jest slabszy. I bardziej wlasnie w te strone porownania
    mozna isc z tygrysem a nie w strone wiadra/capo/dl. O!

    --
    pozdr
    Rogal

  • 16. Data: 2009-09-10 09:18:42
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Eskimos pisze:

    > O, jaka? Kantorski?

    No nie pamietam, jak zapomne to sie Lackiego pytam, Ón wie ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 17. Data: 2009-09-10 09:23:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

> [...]
    > kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez
    > specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo
    Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe
    ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia. Zakup
    padaki to tylko czesc kosztow.

    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-09-10 09:23:48
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    szerszen pisze:
    > o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to
    > takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?
    warte jak najbardziej, tylko pytanie brzmi gdzie tym jezdzic?
    bo jak asfalt - sa lepsze motocykle
    bo jak teren - sa lepsze motocykle
    bo jak uniwersalny - to nie ma takiego jeszcze motocykla, nie Kocyk? :)

    Marketing czyni cuda i kupuja te sprzety ludzie tak naprawde niewiadomo
    po co.
    Ze stajni ze smigielkiem to K1300S ale to inna bajka.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 19. Data: 2009-09-10 09:35:42
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 11:18:42 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
    wrote:

    > jak zapomne to sie Lackiego pytam, Ón wie ;)

    Aha, czyli Kantorski :)

  • 20. Data: 2009-09-10 09:36:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Pieczywko, pieczywko" <a...@v...pl> wrote in message

    > Przypomnij mi zebym przy najblizszej nadazajacej sie okazji kopnal Cie w
    > dupe dobrze?

    TBSZ jak znam zycie chyba ze wolisz korespondencyjnie. BTW: masz jeszcze
    Szkaradeo? ;)

    > Kolega pytajacy sie podal wzrost i mase w ktoryms z postow.
    > A przy tych warunkach jezeli nie chce sie wygladac na motocyklu jak na
    > psie to trzeba zanabyc cos rozmiarowo duzego.

    A owszem, po moim poscie do ktorego to byles uprzejmy sie odniesc. Wyglad
    zas moszna miec w glebokim powazaniu: imaginuj sobie Gawrona na Debilce.
    Jezdzil i sobie chwalil. Delta w kwiecie wagi "czoperowej" na RR lub R6
    podobnie.
    Niesmiertelne kwestie "jak bede wygladal", "jaki kask na czopka", "czy na
    czopku moge w teksach" uwazam za malo istotne lecz, fakt, bardzo zabawne.

> [...]
    > czy 4 czy 5 czy 6 tygrys ciagnie tak samo do przodu. Zmiana wtornego
    > przesunie tylko vmax na poszczegolnych biegach.

    Zmniejszy takze zuzycie paliwa i nieco "rozciagnie" przelozenia. Ale Ty to
    chyba elastycznosc traktujesz jako wade ;)

> [...]
    > z tym, ze jest slabszy. I bardziej wlasnie w te strone porownania mozna
    > isc z tygrysem a nie w strone wiadra/capo/dl. O!

    Nie mialem przyjemnosci z z Fazerem 1k, zas Tygrys 1050 na tyle pieknie
    "zlewa" kiepska nawierzchnie, znaczy, utrzymuje komfort utrzymujac gumy w
    kontakcie z podlozem ze pozwolilem go sobie, byc moze nieslusznie, zaliczyc
    go do grona foteli bujanych. Moj blad.
    Drugi kop sie nalezy sie.

    weFAQ&v=qvj