  • 1. Data: 2010-10-29 20:24:46
    Temat: [foto] Jesienne zdjęcia z Bieszczadów i nie tylko
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Hej,

    Zapraszam w wolnej chwili:
    http://foto.brzoza.net/

    Dodałem kilka najnowszych, jesiennych galerii:
    - Magiczne, jesienne połoniny
    - Jesienny poranek na Plantach
    - Wodospad
    - Julia (również jesienna)

    Z pozdrowieniami,
    --
    Paweł Brzozowski

    brzoza.net

    portfolio :: http://brzoza.net
    fotografie :: http://foto.brzoza.net

    warsztaty fotograficzne :: http://fotowarsztaty.com
    najwyższy poziom górski :: http://www.e-gory.pl

  • 2. Data: 2010-10-29 20:35:59
    Temat: Re: Jesienne zdjęcia z Bieszczadów i nie tylko
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    pomysł na galerię ciekawy, ale JAK DLA MNIE za duży groch z kapustą!

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2010-10-29 21:11:15
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Les" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,
    pomysł na galerię ciekawy, ale JAK DLA MNIE za duży groch z kapustą!

    Też odniosłem takie wrażenie..
    Poza tym wodospady zupełnie nie naturalne, chyba pojechałeś za bardzo w PSie
    ale ja się tam nie znam...

    gkrzych

  • 4. Data: 2010-10-30 06:58:20
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 29 Paź, 23:11, "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Les" <s...@p...fm> napisa w wiadomo
    cinews:0acd1cb9-e947-44f8-b927-cbfec6b71e38@p1g2000y
    qm.googlegroups.com...
    > Poza tym wodospady zupe nie nie naturalne, chyba pojecha e za bardzo w PSie
    > ale ja si tam nie znam...
    > gkrzych
    Niekoniecznie PS, a dlugi czas naswietlania, zreszta bardzo czysta
    staranna robota.
    Ma sie podobac, i to osiagnal.
    StaM

  • 5. Data: 2010-10-30 09:33:32
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    > pomysł na galerię ciekawy, ale JAK DLA MNIE za duży groch z kapustą!

    Może i tak, ale to nie galeria tematyczna, tylko cos w stylu fotoblogu,
    gdzie siłą rzeczy pojawiają się moje różne foto-myśli.
    A jak sam Piszesz pomysł na galerię ciekawy...

    Pozdr!

  • 6. Data: 2010-10-30 09:36:05
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    > Poza tym wodospady zupełnie nie naturalne, chyba pojechałeś za bardzo w
    > PSie

    Nie było PSute, poza standardową korekta typu krzywe, itp.
    Tak jak odpisał poniżej Stan.Matyska, to zabawa dość długim czasem, jak
    na warunki dzienne: najkrótszy czas to 5 sekund, najdłuższy bodajże 20
    sekund + oczywiście polar dla zdjęcia odblasków z wody + szary dla
    dodatkowego przyciemnienia scieny.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2010-10-30 13:02:28
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Brzozowski" <b...@y...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > + oczywiście polar dla zdjęcia odblasków z wody + szary dla dodatkowego

    Rozumiem. Napisałem, że się nie znam. Nie wpadłem na to, że aż tak długie
    czasy
    można stosować w warunkach światła dziennego.
    Ciekawe efekty ale jak DLA MNIE nienaturalne.

    pozdr.

  • 8. Data: 2010-10-30 13:47:39
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 30 Paź, 15:02, "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > czasy
    > można stosować w warunkach światła dziennego.
    > Ciekawe efekty ale jak DLA MNIE nienaturalne.

    Ciekawe jakie to efekty sa dla Ciebie naturalne? ;-)
    Pozdrawiam
    StaM

  • 9. Data: 2010-10-30 14:28:43
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 30 Paź, 15:47, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > Ciekawe jakie to efekty sa dla Ciebie naturalne? ;-)
    > Pozdrawiam
    > StaM

    PS. Kiedy mknie ulicami miast peleton kolarski, widzowie i tlo sa
    zamazane,
    a ogladajacy widzi ten ped i wysilek zawodnikow.
    Kiedy patrze na te wodospady, slysze szum tej wody.
    StaM

  • 10. Data: 2010-10-30 15:26:54
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    > Może i tak, ale to nie galeria tematyczna, tylko cos w stylu fotoblogu,
    > gdzie siłą rzeczy pojawiają się moje różne foto-myśli.
    > A jak sam Piszesz pomysł na galerię ciekawy...

    Jak sie zaladuje to moze i ciekawy.
    Ale jak na pasku widze "rozpoczynam ladowanie strony" - "laduje miniaturki
    zdjec 1/187" , to nie jest najlepszy pomysl na galerie.
    Najgorsze strony to takie co maja "intro" "pomij intro", "wejscie" itd.
    Strona ma sie otwierac od razu, miniaturki moga sie ladowac w tle.
    To takie moje zdanie. Co do fotek wodospadow, to przesadziles z czasem
    naswietlania.
    Pozdr
    MarekF