  • Data: 2009-08-11 19:15:16
    Temat: Re: Jednak są dobre LCD!
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net> napisał:

    > No i muszę odszczekać swoje niepochlebne opinie wyrażane o "wszystkich
    > LCD
    > cuzamen do kupy" :-) Właśnie dostałem na biurko EIZO FlexScan L685 i ...
    > no cóż, opad szczęki, 170stopni w pionie i poziomie to nie jest chwyt
    > reklamowy - to jest fakt, nie ma najmniejszego nawet efektu "pływania"
    > barw,
    > siedmioletni monitor bez _żadnej_ kalibracji pokazuje wszelkiego rodzaju
    > "obrazy testowe" _idealnie_.
    >
    > Jestem naprawdę w szoku.
    >[...]

    L685 to wprawdzie już trochę staroć, ale w swoim czasie był bardzo dobrym
    monitorem. Był m. innymi stosowany jako fabryczny monitor do tomografów
    komputerowych Toshiby (na froncie była nalepka Toshiby, ale na tylnej
    ściance monitora były już standardowe oznakowania Eizo - włącznie z ich
    znakiem firmowym i typem monitora). Znam egzemplarze z przebiegiem po ok.
    40000 godzin pracy (monitory te mają wbudowany licznik czasu pracy i ilość
    przepracowanych godzin można łatwo sprawdzić w menu) które pracują
    bezawaryjnie i nadal zapewniają bardzo przyzwoitą jakość obrazu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)