  • Data: 2009-08-12 05:40:57
    Temat: Re: Jednak są dobre LCD!
    Od: Tans <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Drwal wrote:

    > No i co z tym obrazkiem, bo na moim laptopie wyglada ok, rzadnej żeźni
    > ;) znaczy żadnej rzeźni ;)

    U mojej koleżanki na najtańszym netbooku acera za 700PLN, bez żadnej
    kalibracji wszystko wygląda OK. A na EIZO za 5000 są pasy.

    Jakie są podstawy "naukowe" tego testu z rzeźnikiem LCDów? To znaczy z
    jakich powodów ma świadczyć o jakości matrycy/dobrej kalibracji* (*
    niepotrzebne skreślić lub dodać własne kryterium) w przypadku
    wyświetlania jednolitych przejść w odcieniach szarości?

    Tans