  • Data: 2009-08-16 20:46:35
    Temat: Re: Jednak s? dobre LCD!
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 01:37:43 -0700 (PDT), Czornyj napisał(a):

    > Właśnie dlatego na pytanie o monitory polecane są kosztowne panele
    > Eizo i NEC, które zostały przez producenta jako-tako przystosowane do
    > pracy z grafiką/zdjęciami. Niestety, produkcja popularna nastawiona
    > jest na zastosowania rozrywkowe - oglądanie filmów, gry - więc nikt
    > przy tym nie przejmuje się linearyzowaniem matrycy, a panele mają po
    > prostu być możliwie żarówiaste. Trudno powiedzieć na ile powtarzalne
    > są produkty LG, ale wątpię, by czyjś profil załatwił sprawę, optymalne
    > byłoby skalibrowanie i oprofilowanie tego konkretnego egzemplarza. W
> [...]

    A propo Eizo i NECa. W najbliższym czasie chciałbym zmienić monitor -
    wysłużony CRT odejdzie na emeryturę w związku z przemeblowaniem pokoju.
    Planuję na nowy wydać kwotę 2000-2200PLN. Z sensownych monitorów w tej
    cenie mam na oku Eizo S1932SH i Neca P221W. Na który z nich lepiej się
    zdecydować, przy założeniu braku dojścia do kalibratora? 22" i
    panoramiczność Neca kuszą ale krążą o nim opinie, że bez kalibracji jest
    taki sobie. Zastosowanie - amatorska obróbka zdjęć choć z jakimś tam
    naciskiem na w miarę wierne przedstawienie kolorów - by odbitki z labu
    były w miarę zbliżone do tego, co będę miał na ekranie. Oczywiście
    zakładam, że zawsze lab może coś namieszać ale z tych przetestowanych
    przeze mnie w trójmieście to Ankara Lab chyba najlepiej wypadła i
    udostępniają profil maszyny.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066