  • Data: 2013-02-21 00:38:25
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" kg0kg1$5vg$...@n...task.gda.pl

    > kurwa ci

    Ciii... ;)

    > ludzie to w bunkrach żyją? nie łaska za okno wyjrzeć?

    () Ja mam za oknem 3 termometry. Nasłonecznienie któregoś
    z nich nie burzy zbyt mocno odczytu, gdyż naraz każdego
    z nich Słońce nie oślepi; jeden z nich nie jest już
    używany, ale nadal wisi.

    () Jedną stację w samochodzie.

    Wiem dzięki niej, jaka jest wilgotność i temperatura
    wewnątrz ;) samochodu (z przymrużeniem oka, gdyż jednak
    ta temperatura mocno zależy od miejsca jej mierzenia)
    oraz jaka jest temperatura w bagażniku ;) samochodu.

    () Trzy stacje w mieszkaniu. :)

    () Jeden termometr w lodówce. Łączy się bezprzewodowo
    ze stacją znajdującą się w mieszkaniu -- nie muszę
    zaglądać do lodówki, aby wiedzieć, jaka tam ;) jest
    temperatura.

    () I jedną w garderobie oraz w garażu. Dzięki temu znam
    wilgotność i temperaturę powietrza w garażu. ;) Ponadto
    znam ciśnienie atmosferyczne, wilgotność i temperaturę
    w garderobie... Ponadto ta stacja pokazuje fazy Księżyca
    i inne drobiazgi... Są chociażby punkty rosy czy
    temperatury odczuwalne...

    () 400 metrów stąd też ma stację pogody... Ciśnienie, fazy
    Księżyca, data z dniem tygodnia i czas oraz ciśnienie...
    Temperatury (za oknem i w mieszkaniu) oraz wilgotności...
    Wschody Słońca i jego zachody...

    Każda stacja pogody ma zegarek synchronizowany z zegarkiem
    ulokowanym we Frankfurcie -- zatem znam dokładną godzinę :)
    bez patrzenia na telefon czy komputer...

    Znam ;) odchylenia/błędy tych pomiarów...

    Do tego wszystkiego korzystam z informacji (umieszczonych na stronach
    WWW) czerpanych z różnych instytutów meteorologicznych... W telefonie
    nie mam miejsca (mam jedną aplikację, ale bardzo malutką) na pogodowe
    aplikacje -- ale mam skróty do przeglądarki...

    Oczywiście z uwagą wsłuchuję się w wieści płynące z radia, gdy jadę samochodem...

    Rozglądam się często uważnie, patrzę w niebo i dookoła siebie...

    -=-

    A jednak pomimo tego wszystkiego -- nie wiem, :) jaka naprawdę
    jest (i jaka wkrótce będzie) pogoda dookoła mnie... A u Was to
    wszystko jest takie proste...

    [podziwiam nieskomplikowaną budowę psychologiczną mego interlokutora...
    jakże niewiele mu potrzebna do szczęścia... zwierzętom chyba też
    niewiele potrzeba do zadowolenia z tak zwanego życia...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'