  • 1. Data: 2010-03-27 10:25:57
    Temat: Jeden NAND w obudowie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Są bramki NAND lub AND pakowane po jednej sztuce w obudowie?
    Lub jak zrealizować sterowanie z matrycy? Gdzie na skrzyżowaniu mam dwa
    sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże (to
    nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.

    Robert

  • 2. Data: 2010-03-27 10:32:31
    Temat: Re: Jeden NAND w obudowie
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

> [...]
    > sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże
    > (to nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.

    proszę

  • 3. Data: 2010-03-27 10:33:11
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    > proszę

    http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04094.p
    ng
    http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04125.p
    ng

    pozdro
    BSE

  • 4. Data: 2010-03-27 10:36:26
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Bodzio SE" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04094.p
> [...]
    Zapomniałem dopisać, że mi to zajmuje w obudowie 6x6mm

  • 5. Data: 2010-03-27 10:51:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Bodzio SE"

    > http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04094.p
    ng
    > http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04125.p
    ng

    Jakie pytanie taka odpowiedź.
    Ma to być ektremalnie tanie.
    A te dwie diody i rezystor?
    http://pmfox75.webpark.pl/elektro/rys/r805_88.jpg
    Ma to sterować serwami modelarskimi.

    Robert

  • 6. Data: 2010-03-27 11:08:40
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Robert Wańkowski pisze:
> [...]
    > sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże
    > (to nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.

    Tak sa takowe z tym ze w pojedynczych ilosciach to bedziesz mial problem
    kupic.

    SN74AHCT1G00DBVR

    ST ma w ofercie rozne bramki w malych obudowach.

  • 7. Data: 2010-03-27 11:12:11
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    > Są bramki NAND lub AND pakowane po jednej sztuce w obudowie?
    Są z pewnością widziałem w Elfie pewnie i w TME by się znalazły

    > Lub jak zrealizować sterowanie z matrycy? Gdzie na skrzyżowaniu mam dwa
    > sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże
    > nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.
    Na duże odległości zapomnij o TTL ogólnie, na tak prosty układ dałbym
    podwójny transoptor, zapewni Ci dobrą separację zakłóceń, jak tranzystory z
    transoptora połaczysz szeregowo i opornikiem do zasilania to dostaniesz NAND
    Piotr

    Ps. Ekstrematnie małą gabarytowo logikę dostaniesz na procesorach w
    obudowach SOT :) może nie głupie bo logikę możesz zaprogramować dowolnie a
    układy relatywnie tanie, chyba że chcesz tego włożyć kilkaset to bym się
    wtedy zastanawiał nad tranzystorami MOSFET w SOT23

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4978
    (20100326) __________

  • 8. Data: 2010-03-27 11:23:41
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-27 12:08, Madrzejszy od radia. pisze:

    > Tak sa takowe z tym ze w pojedynczych ilosciach to bedziesz mial problem
    > kupic.

    Można kupić w TME na sztuki.
    Tylko cena trochę dziwna.
    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=7
    4hct1g&idp=1#cleanParameters%3D1%26search%3Dhct1g%26
    bf_szukaj%3D+

    MD

  • 9. Data: 2010-03-27 11:35:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Dzięki. W Elfie po 40 gr, a w TME po no właśnie 12 gr. Duża rozbieżność w
    zależności od ilości.
    SOT23-5
    SOT353
    Czym się różnią. Wiem, że mogę sobie sprawdzić. Ale tak na szybko wyglądają
    podobnie.
    Potrzebuję 1000 szt.

    Robert

  • 10. Data: 2010-03-27 11:41:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Tylko teraz widzę, że te z TME to OR i XOR.
    Nie są w osobnej grupie jak w Elfie jak ukłądy jednobramkowe.
    Trudno szukać

    Robert