  • 11. Data: 2010-03-27 11:55:12
    Temat: Re: Jeden NAND w obudowie
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Robert Wańkowski pisze:

    > Dzięki. W Elfie po 40 gr, a w TME po no właśnie 12 gr. Duża rozbieżność
    > w zależności od ilości.
    > SOT23-5
    > SOT353
    > Czym się różnią. Wiem, że mogę sobie sprawdzić. Ale tak na szybko
    > wyglądają podobnie.
    > Potrzebuję 1000 szt.
    >
    > Robert

    Jak 1kszt to dzwon do Future, podam cio linka z cena ale mozesz sie
    potargowac przy tej ilosci.

    http://www.futureelectronics.com/en/Search.aspx?dsNa
    v=Ntk:ManufacturerPartNumberUpshiftedSearch%7c*74AHC
    T1*%7c1%7c,Ny:True,Nea:True

    Poland
    Polska, UI. Panienska 9,
    Warsaw
    03-704

    Tel: +48 226 189 202
    Fax: +48 226 188 050

    jeszcze niedawno mieli oddzial we wroclawiu ale widze ze sie pozmienialo.

  • 12. Data: 2010-03-27 13:01:40
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Są bramki NAND lub AND pakowane po jednej sztuce w obudowie?
    > Lub jak zrealizować sterowanie z matrycy? Gdzie na skrzyżowaniu mam dwa
    > sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże
    > (to nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.

    W porównaniu do TME to tu też tanio nie jest, ale za to większy wybór :)
    http://www.kamami.pl/index.php?categoryID=1335

    Konop

  • 13. Data: 2010-03-28 18:32:47
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże
    > (to nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że bramka NAND może również robić za bramkę NOT
    (dwa wejścia zwarte, względnie jedno na stałe do "1")? Więc posiadając
    scalak z czterema bramkami NAND możesz sobie bramkę AND z dwóch bramek NAND
    "wystrugać". Poza tym NAND i NOR to bramki uniwersalne, z których możesz
    poskładać każdą inną bramkę.

  • 14. Data: 2010-03-29 06:59:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > SOT23-5
    > SOT353
    > Czym się różnią. Wiem, że mogę sobie sprawdzić. Ale tak na szybko

    http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll
    ?Detail&name=NC7SZ00P5XCT-ND
    ?