  • 1. Data: 2010-03-26 19:40:21
    Temat: Jak wyzwalać duże tyrystory 250A
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    Witam
    jak wiadomo duże tyrystory potrzebują dużego impulsu do wyzwolenia
    zastanawiam się czy można je wyzwalać przez transoptor i układ
    tak jak tu
    http://pubserv.uprp.pl/PublicationServer/Temp/8ae3f6
    v3o36m74pr37jff27et3/PL79980B1.pdf
    ewentualnie szukam pomysłu skąd wziąść gotowe transformatorki do wyzwalania
    tyrystorów
    czy nie podpasuje jakiś fabryczny np transformatorek sygnałowy ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-26 22:24:41
    Temat: Re: Jak wyzwalać duże tyrystory 250A
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    Witam,

    Wiele raczej nie pomogę, bo sam nie jestem elektronikiem.
    Mój tata jest elektronikiem i robi układy z dużymi tyrystorami.
    Wiem, że do odpalania modułu tyrystorowego (w takim
    module są dwa tyrystory podłączone zdaje się odwrotnie
    równolegle) stosuje taki układzik z dwoma transformatorkami
    impulsowymi. Transformatorki impulsowe sam nawija.

    Robbo

  • 3. Data: 2010-03-27 00:44:07
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    alex wrote:

> [...]
    > jak wiadomo duże tyrystory potrzebują dużego impulsu do wyzwolenia
    > zastanawiam się czy można je wyzwalać przez transoptor i układ

    404 not found.
    --
    Marek Lewandowski

  • 4. Data: 2010-03-27 18:00:10
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    v3o36m74pr37jff27et3/PL79980B1.pdf

    > 404 not found.
    > --
    > Marek Lewandowski

    link jeszcze wczoraj działał :-(
    a propo transformatorków to mam problemy ze zdobyciem rdzeni
    i nie dokońca zadowala mnie pomysł samodzielnego nawijania
    wolałbym zaadoptować coś fabrycznego

  • 5. Data: 2010-03-27 18:05:36
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a propo transformatorków to mam problemy ze zdobyciem rdzeni
    > i nie dokońca zadowala mnie pomysł samodzielnego nawijania

    link jeszcze raz
    http://pubserv.uprp.pl/publicationserver/Temp/h4n58c
    qbt2324pprrtd65cg4d3/PL79980B1.pdf

  • 6. Data: 2010-03-27 18:20:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szumek,

    Saturday, March 27, 2010, 7:05:36 PM, you wrote:

    > Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    v3o36m74pr37jff27et3/PL79980B1.pdf

    > link jeszcze raz
    > http://pubserv.uprp.pl/publicationserver/Temp/h4n58c
    qbt2324pprrtd65cg4d3/PL79980B1.pdf

    Po co podajesz linki do tymczasowych plików?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2010-03-27 20:48:10
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    v3o36m74pr37jff27et3/PL79980B1.pdf

    qbt2324pprrtd65cg4d3/PL79980B1.pdf

    > Po co podajesz linki do tymczasowych plików?

    może tak
    http://www.google.pl/#hl=pl&q=wyzwalanie+tyrystor%C3
    %B3w+przez+transoptor&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai
    =&fp=c3c8d38b12dcd749
    i pierwszy odnośnik

  • 8. Data: 2010-03-28 06:36:50
    Od: "m." <m...@...interia.pl>

    Użytkownik "alex" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    witam.
    Ja wyzwalalem za pomoca MOC'a
    troszke mniejszy 150A w sumie bez problemow.
    michal m.