eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-02 17:39:41
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1xv8a95tkmfmp$.njrmj2bcaiu9.dlg@40tude.net...

    > A ten punkt chyba juz przekraczamy, skoro "przyjete jest ..."

    OK, do policzenia przy tablicy w szkole, nawet do oszacowania wyniku, to
    tak, zgadzam się. Pod warunkiem, że uczeń liczący w oparciu o 10, nie
    zapomni tego 9.81 i użyje tego we właściwym momencie. Ale jednak bym aż tak
    wszędzie nie upraszczał. Spóźniłem się na autobus o 2% doby, ten gópi
    ałtobós pojechał se... Jak ą muk... A qmpel spuźnił się o 0.2% doby i tesz
    nażekał na ałtobós ktury łuciek mó.
    (orty celowe, ale piłem wyłącznie do tych 2 % różnicy, nie zawsze to taki
    błahy procent, a my i tak do końca nie wiemy kiedy ugryzie) Jak
    zniekształcenia nieliniowe ze słuchanej na spacerze muzyki, to specjalnie
    tego nie zauważymy, może jakiś "wudu" stwierdzi nieco większą szorstkość
    przekazu (jeszcze różnica, czy przytnie zera, czy szczyty). Jak odstroimy
    odbiornik, to już na długich uzyskamy chrobot resztek wstęgi (chyba, że
    wejście szerokie, to może coś da sie zrozumieć), a na UKF albo inną stację,
    albo szum "eteru".

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...