eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-29 19:46:32
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Dobrze mowiono ... ale mowiono.
    > A teraz jak widac przyjmuje sie 10 bez slowa wyjasnienia.

    Z tego co czytam w tym wątku, nie mogę dociec, jak wygląda współczesna
    rzeczywistość szkolna. Czy wmawia się, że g=10, a jeśli uczeń w zadaniu
    podstawi 9,81, to dostaje pałę, bo się nie nauczył. Czy jednak wyjaśnia
    się, że to zaokrąglenie, o czym zaraz uczniowie zapominają, bo liczą się
    zadania, a zwłaszcza testy, wktórych stawia się ptaszki w kwadracikach.

    --
    Jarek