eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-29 21:51:30
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Wartość zapamiętana z kalkulatora, ale pisana z pamięci :)
    > Też byłem zdziwiony jak zobaczyłem tę piątkę po 6.

    Pamiętam, że mój stary kalkulator (pisałem dzisiaj o nim) po wciśnięciu
    klawisza "pi" zamyslał się na kilka sekund zanim coś wyświetlił. On za
    każdym razem to pi obliczał! Zawsze wychodziło mu to samo. I zawsze źle
    zaokrąglał.

    > Widać nie potrzebowałeś.

    Najwyraźniej.

    > Ale bardziej podejrzewam że się zgrywasz :)

    Baaardzo często. Ale nie tym razem. Co to za liczby?! (włączyłem już tryb
    majowy, więc (prawie) nie myślę).

    --
    Jarek