eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-28 19:00:23
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 kwietnia 2018 10:48:28 UTC-5 użytkownik Luke napisał:

    > Dotyczy to szeroko pojętej "kultury/cywilizacji zachodniej".
    >
    > Wystarczy poczytać, jak wygląda obecnie edukacja nie tylko w Chinach,
    > ale w Indiach, Pakistanie, Arabii Saudyjskiej (a to taki teokratyczny i
    > zacofany niby kraj) a ostatnio np. nawet w Egipcie.
    >
    > Skłaniałbym się ku hipotezie, że w jednej części świata będą te
    > instrukcje pisać, a w innej (tej naszej) jedynie wykonywać.

    Oj tam, nie wiem co dokladnie masz na mysli ale to co sie dzieje w Indiach to lekki
    miszmasz dobrego poziomu z poziomem beznadziejnym.

    Ale zgadzam sie, chinczycy nauczyli sie kopiowac, postudiowali troche na zachodzie i
    teraz trzepia kase i zaczynaja doganiac/wyprzedzac zachod w niektorych aspektach
    (elektronika).

    Narazie niesmialo i z pewnymi oporami ale tyle innowacji jaka plynie od nich nie
    widzialem nigdzie indziej.

    Mozna sie spierac o to czy zachodnie firmy dotrzymuja kroku i tu widac pewne roznice
    ale coraz czesciej to chinczyk projektuje i robi cos co moge kupic. Zachodnie
    rozwiazania czesto nie istnieja albo sa nieosiagalne. Albo przynajmniej tak zakopane
    ze ja jako szary zuczek ich znalezc nie moge.