eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 27 Apr 2018 20:39:06 +0200

    W dniu 2018-04-26 o 12:03, HF5BS pisze:
    > ...jest w niebezpieczeństwie.
    > Biorę jedynie poprawkę, że to informacja z tabloidu, więc pewnie coś
    > przekręcili i "dośpiewali".
    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielka-brytania-zeg
    ary-analogowe-znikna-ze-szkol-uczniowie-maja-problem
    y-z/hqme6d7

> [...]
    > względu na uczulenie kontaktowe) tłuszcza, z lenistwa nie zechce
    > zapuścić się w taki las. Szambowóz, albo kanaliza, jeśli się da, oraz
    > kasy starczy. No - i liczyć też na to, że panele i studnia starczzą na
    > długo. Nie potrzebuję jakichś nieziemskich mocy. Wystarczy, że mi
    > światło i urządzenia zasili, co do zimy, to później pomyślę, auto,
    > raczej jakieś starsze, ale sprawne, bądź inny pojazd, bez tych
    > supernowoczesnych komputerów, którym się może nie spodobać 3%
    > niezgodności napięcia iskry i mi pół samochodu wyłączy.

    E no. Tylko mięczaki korzystają z prądu. Twardziele to i nawet nie
    potrzebują zapałek czy zapalniczki żeby rozpalić ogień.

    > Ja jestem zdegustowany, że świat idzie tak źle, że normalnych coraz
    > mniej, ktoś z nas tutaj miał nawet w stopce cytat któregoś polskiego
    > pisarza, mniej-więcej, że suma inteligencji ludzkości jest stała,
    > tylko ludzi przybywa...
    >
    > A może ja się tylko czepiam i wcale tak źle nie jest?
    > Czy rośnie pokolenia ADHD-owców i innych takich dyslektyków? W powodzi
    > których zginą ci, co rzeczywiście mają ADHD, dysleksję i naprawdę
    > potrzebują pomocy?

    Mierzysz ludzi własną miarą, a z całą pewnością wiele rzeczy by się
    znalazło, których nie potrafisz Ty, a potrafi młode pokolenie.
    Co do liczby "pi" czy "g" to nie wszystkim jest to potrzebne. Są nawet
    tacy, którym przez całe życie wiedza o tym w ogóle do niczego nie będzie
    potrzebna, choć na co dzień będą korzystali z tej wiedzy. Od tego będą
    właśnie ci "inni", aby tą wiedzę wykorzystać i stworzyć odpowiednie
    normy oraz zastosowania.
    Także ci "inni" będą produkować i te napisy "Caution, hot beverage". Z
    resztą co w tym złego? Kiedyś nikt nie podawał gorących napojów w
    kubkach ze styropianu w których nie można wyczuć poprzez dotyk naczynia
    czy napój jest "hot" czy też "cold", a poparzenie ust czy przełyku
    raczej nie należy do przyjemności i może nieść poważne powikłania.

    Niestety na tym właśnie polega rozwój cywilizacyjny, że co trochę
    pojawiają się kolejne "umaminsynkowiacze" z których także i Ty
    korzystasz na co dzień. Niestety większość przedmiotów bez których nie
    wyobrażasz sobie życia, ludziom sprzed 50, 100 czy więcej lat w ogólnie
    nie były potrzebne. Ci ludzie także stwierdziliby, że jesteś
    "maminsynkiem", który nie umie się obejść bez telewizora, komórki,
    samochodu czy sracza w domu.