  • Data: 2012-12-18 21:34:20
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:kaqe9o$e3d$1@mx1.internetia.pl...

    > Kużwa, prawie 80 osób na 100 nie zdaje egzaminu.

    A czego się spodziewasz po 20 godzinach praktyki? Większość z tych zdających
    atakuje egzamin po standardowym kursie. Bez żadnego innego doświadczenia na
    drodze czy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych. Nie ma szans, żeby
    większość z nich jeździła dobrze.

    Wśród moich znajomych są tacy, którzy zdali za pierwszym czy drugim razem,
    są też i tacy, którzy zdawali po pięć/sześć razy. I niestety w 95%
    przypadków, to nie była wina egzaminatorów, tylko samych kursantów.

    Ci co zdawali bez większych problemów, to osoby które miały doświadczenie.
    Jeździły na skuterach, samochodami ojca po jakichś bocznych czy polnych
    drogach, ciągnikami u dziadków, dobrały sporo dodatkowych godzin, albo po
    prostu miały ostrą zajawkę na samochód i już na rok czy dwa przed
    skońćzeniem 18 lat, praktycznie znały kodeks drogowy, żeby jak najszybciej
    po 18 urodzinach iść na kurs i egzamin.

    Ci którzy bujali się po kilka razy z egzaminami, robili to niestety z
    własnej winy. I niestety ich styl jazdy jest delikatnie mówiąc słaby (no
    może za 2-3 osobami, które się wyrobiły).

    > Mój junior też już kilka razy oblał. Fakt, że zawsze z jego winy ale dwa
    > pierwsze razy to z placu manewrowego nawet nie wyjechał.

    No to jak z jego winy, to o co Ci chodzi?

    Jak nie "za mało
    > płynna " jazda tyłem po łuku, to lusterkiem dotknął tyczki, też przy
    > jeździe tyłem po łuku. Kurwa, komu jazda tyłem po łuku potrzebna?

    Pipom, które nie potrafią utrzymać zadanego toru jazdy. Niedawno w mój
    samochód (zaparkowany prawidłowo na chodniku) przywaliła panienka, która w
    środku nocy, na pustej ulicy cofają na odcinku 50m nie była w stanie
    utrzymać się na jezdni.
    U takich jak ja, nie znajdziesz zrozumienia w tym przypadku...

    > Teraz znowu oblał bo wymusił.
    > Chuja tam wymusił, zagrożenia nie było żadnego tylko zwykłe wykorzystanie
    > sytuacji.
    > http://goo.gl/maps/MyfM5
    > junior miał w lewo skręcić, więc powinien przepuścić samochody jadące z
    > przeciwka (tam spod zakazu wjazdu). Kiedy już skręcał we właściwą jezdnię
    > to akurat nadjechało auto (spod zakazu) i chciało pojechać w tę samą
    > stronę. Auto stanęło to junior ruszył, w końcu są dwa pasy. Ni chuja,
    > powinien był czekać aż tamto auto pojedzie. I oblał po 40 minutach
    > egzaminu.

    Aż tak trudno mu ogarnąć, że na egzaminie ma jechać tak, jak stanowią
    przepisy?

    > Powtarzam, jak by te pieniądze za poprawki nie zostawały w WORDach to by
    > egzaminator nie widział błędu tylko zwykłe wykorzystanie sytuacji na
    > drodze, bez żadnego wymuszenia.

    Bzdura. Pieniądze za mandaty nie zostają w itd czy policji, a łupią bez
    umiaru.

    > Sorry za bluzgi ale mam nerwa świątecznego.

    Zafunduj synowi na gwiazdkę jazdy doszkalające i będzie git.