  • Data: 2012-12-18 21:32:24
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości
    news:slrnkd1hqe.2kf.PK@notb-dante.notb-home...
    > Fotoradary mi tak zwisają, że nawet nie masz pojęcia.
    > Normalnie jakbym gadał z filologiem. "Sucha statystyka"? WTF?
    > Statystyka to statystyka. "Moi znajomi" to kilka osób - często
    > bardzo podobnych, co obciąża statystykę. O to w tym właśnie
    > chodzi.
    > Zawracanie z wykorzystaniem infrastruktury drogowej.
    > Przez "podjazd" rozumiem np. dojazd do posesji. Teraz już wiesz, o jaki
    > manewr chodzi, czy mam szukać obrazków?
    > No i co? A jakby było 10?
    > Osoba skręcająca w prawo może (jeśli znaki nie stanowią inaczej) zająć
> [...]

    powtórzę raz jeszcze, nie chodzi o jazdę po rusku. Nie było wymuszenia (na
    logikę), nie było zagrożenia ani cwaniakowania.
    Jeden się zatrzymał to drugi ruszył. Jak tak każdy będzie czekał aż ten
    uprawniony (ale słaby kierowca) ruszy to zakorkujemy miasto.
    Sytem ustawiony jest na ujebanie a egzaminator nie obserwuje jak delikwent
    radzi sobie w takiej sytuacji (nie stwarzając zagrożenia) tylko czycha na
    najmniejszy błąd.