  • 21. Data: 2011-12-30 16:13:20
    Temat: Re: Jazda z Unią
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-30 14:26:50 +0100, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

    > Ja na przykład obsługuję GPSa w ten sposób, że zanim odpalę motocykl to
    > wprowadzam, gdzie chcę jechać, a potem chowam go do kieszeni. I patrz,
    > JAKOŚ DZIAŁA. :-) A jak chcę coś zmienić, TO SIĘ ZATRZYMUJĘ.
    >
    > Zdumiewające, wiem.

    Nawet bardzo ;-)

    > A niedługo to będzie niewielki problem, bo będzie rozpoznawanie mowy
    > w miarę sensowne, więc do GPSa będzie można mówić.

    Zwłaszcza na motocyklu se pogadasz ;-) No i jak na razie to wszelkie
    systemu rozpoznawania mowy potrafią się całkiem fajnie pogubić i trzeba
    je ciągle sprawdzać i poprawiać... no właśnie, jak jest najszybciej?

    de Fresz

  • 22. Data: 2011-12-30 16:16:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-30 14:09:19 +0100, duddits <p...@N...fz6.pl> said:

    > HUD? I będziesz jak pilot myśliwca ... ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Y6HtTFTqXlg

    I jest to bardzo sensowne rozwiązanie. W brykach Bumy zaczęło się coś
    takiego pojawiać gdzieś na przełomie wieków, nie wiem czemu tak wolno
    się to rozwija i nie podbija rynku masowego, koszty obecnie są jakieś
    śmieszne.

    de Fresz

  • 23. Data: 2011-12-30 16:32:23
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 30 Dec 2011 17:13:20 +0100, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Zwłaszcza na motocyklu se pogadasz ;-)

    No laryngofon byłby niezły, to prawda. Ale na motocyklu to obsługa GPSa
    palcami podczas jazdy to w ogóle lekki hardkor.

    > No i jak na razie to wszelkie systemu rozpoznawania mowy potrafią się
    > całkiem fajnie pogubić i trzeba je ciągle sprawdzać i poprawiać... no
    > właśnie, jak jest najszybciej?

    Muszę powiedzieć, że guglowe rozpoznawanie mowy w Androidzie działa całkiem
    nieźle jeżeli chodzi o GPSa i podawanie celu jazdy. Jeszcze 5-10 lat
    i będzie naprawdę użyteczne. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 24. Data: 2011-12-30 19:14:05
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-12-30 16:24, Leszek Karlik pisze:
    > Oczywiście, pan Zenek zawsze może zaczepiać przechodniów na
    > ulicy "pppanie, dmuchnij mi no pan w samochód, nie bądź żyła" ale
    > takie akcje mogą równie dobrze skończyć się tym, że ktoś powie
    > że jednak niechętnie, a za zakrętem weźmie telefon i zadzwoni
    > na policję.

    A po co? Jesteśmy przedsiębiorczym narodem. "Korekta liczników oraz
    dopasowywanie do osobowości kierowcy blokady antyalkoholowej"
    :-)

  • 25. Data: 2011-12-30 19:16:50
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-12-30 13:58, de Fresz pisze:
    > I tu się rodzi pewien problem - spróbuj obsłużyć GPSa, choćby
    > montowanego fabrycznie, bez spuszczania z oczu drogi.

    Spróbuj spojrzeć na prędkościomierz bez spuszczania z oczu drogi.
    Uprzedzam, że pojęcie "patrzenie kątem oka" nie jest zgodne z fizyką
    (wydłużenie i skrócenie ogniskowej) :-)

  • 26. Data: 2011-12-30 19:52:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 30 Dec 2011 16:24:26 +0100, "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    wrote:

    >On Fri, 30 Dec 2011 14:59:02 +0100, Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    >wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Wiesz, systemy zabezpieczeń nie muszą być skuteczne w 100% czy nawet
    >w 90% żeby było warto je wprowadzić. Założenie jest takie, że jak

    dobra, mam: przed imprezą dmuchamy balonik, a po - wypuszczamy
    zawartość w czujnik :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2011-12-30 19:53:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-30 17:13, de Fresz pisze:

> [...]

    i wtedy gps nie zaddziala, bo po pijaku bedziesz belkotal i gps cie nie
    zrozumie

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 28. Data: 2011-12-30 20:41:25
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-30 20:14, N1 pisze:

    > A po co? Jesteśmy przedsiębiorczym narodem. "Korekta liczników oraz
    > dopasowywanie do osobowości kierowcy blokady antyalkoholowej"
    > :-)

    Wydaje mi się, że jednak znacznie prościej i logiczniej byłoby wypisać
    się z tego kołchozu.

  • 29. Data: 2011-12-30 20:55:04
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał

    > Raczej idzie o to, że kierownik będzie musiał chuchnąć coby silnik odpalić,
    > pasażerowie dalej będą mogli być najebani.

    Nie trzeba będzie nigdzie chuchać bo jest też plan wszczepiania
    wszystkim mikrochipów. Ma to rozwiązać wiele problemów:
    niepotrzebne staną sie np. dokumenty które teraz nosisz
    przy sobie...Ot, przejeżdżasz przez bramkę Viatol i od razu
    będzie wiadomo czy masz aktualne prawo jazdy itd.
    Chip ten będzie też miał sekcję medyczną i między innymi można
    będzie od odczytać z niego takie dane jak poziom cukru, ciśnienie
    krwi, poziom alkoholu i itp. Nie uruchomisz auta jeśli będziesz miał
    alkohol we krwi, nie będziesz miał badań lekarskich albo jechałeś
    zbyt dużo godzin bez odpoczynku lub jechałeś zbyt szybko itd.
    Pojazd potrzebne dane błyskawicznie odczyta z Twojego osbistego
    chipa. Będzie to wprowadzane od 2015 r czyli już niedługo.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 30. Data: 2011-12-30 20:56:49
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Hinek pisze:

    > Pojazd potrzebne dane błyskawicznie odczyta z Twojego osbistego
    > chipa. Będzie to wprowadzane od 2015 r czyli już niedługo.
    > Pozdr

    Ty z tym czipem to na serio? Obowiązkowe czy dobrowolne? Czipowanie
    ludzi będzie bezpłatne, czy podobnie jak podpis elektroniczny - kilka
    stówek?

    --
    pozdrawiam
    Piotr